جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/5010
عنوان: تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی کارکنان ستادی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مونا گرجیان
کلید واژه ها: کارایی ، آموزش ضمن خدمت ، کارکنان ستادی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه میزان آموزش ضمن خدمت با کارایی و اثربخشی کارکنان ستادی ادره آموزش و پرورشاستان تهران بود. روش تحقیق, توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شاملء تمامی کارکنان ستادی اداره کلآموزش و پرورش شهر تهران در سال ۱۴۰۲ بود. که به تعداد ۲۳۰ نفر است. که بر اساس روش نمونه گیری طبقه ای،۱۴۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل دو پرسشنامه، آموزش ضمن خدمت و کارایی بود.روایی هر دو پررسشنامه توسط ۱۲ نفر از متخصصین مدیریت آموزشی تایید شد و پایایی پر سشنامه ها بر اساس ضریبآلفای کرونباخ برای پر سشنامه آموزش ضمن خدمت (۰/۸۱)، کارایی کارکنان (۰/۸۵) و اثربخشی کارکنان (۰/۸۶) برآوردگردید. برای تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون) استفاده شد.. نتایجهمچنین نشان داد که میزان آموزش ضمن خدمت با ابعاد کارایی (تساوی، سرعت در کار، همسویی، استفاده از تجهیزات وامکانات) رابطه مثبت و معناداری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5010
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
791.pdf844.46 kBAdobe PDF
عنوان: تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی کارکنان ستادی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مونا گرجیان
کلید واژه ها: کارایی ، آموزش ضمن خدمت ، کارکنان ستادی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه میزان آموزش ضمن خدمت با کارایی و اثربخشی کارکنان ستادی ادره آموزش و پرورشاستان تهران بود. روش تحقیق, توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شاملء تمامی کارکنان ستادی اداره کلآموزش و پرورش شهر تهران در سال ۱۴۰۲ بود. که به تعداد ۲۳۰ نفر است. که بر اساس روش نمونه گیری طبقه ای،۱۴۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل دو پرسشنامه، آموزش ضمن خدمت و کارایی بود.روایی هر دو پررسشنامه توسط ۱۲ نفر از متخصصین مدیریت آموزشی تایید شد و پایایی پر سشنامه ها بر اساس ضریبآلفای کرونباخ برای پر سشنامه آموزش ضمن خدمت (۰/۸۱)، کارایی کارکنان (۰/۸۵) و اثربخشی کارکنان (۰/۸۶) برآوردگردید. برای تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون) استفاده شد.. نتایجهمچنین نشان داد که میزان آموزش ضمن خدمت با ابعاد کارایی (تساوی، سرعت در کار، همسویی، استفاده از تجهیزات وامکانات) رابطه مثبت و معناداری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5010
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
791.pdf844.46 kBAdobe PDF
عنوان: تاثیر آموزش های ضمن خدمت بر کارایی کارکنان ستادی
پدیدآورنده: عباس منوریان;مونا گرجیان
کلید واژه ها: کارایی ، آموزش ضمن خدمت ، کارکنان ستادی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه میزان آموزش ضمن خدمت با کارایی و اثربخشی کارکنان ستادی ادره آموزش و پرورشاستان تهران بود. روش تحقیق, توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شاملء تمامی کارکنان ستادی اداره کلآموزش و پرورش شهر تهران در سال ۱۴۰۲ بود. که به تعداد ۲۳۰ نفر است. که بر اساس روش نمونه گیری طبقه ای،۱۴۴ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات شامل دو پرسشنامه، آموزش ضمن خدمت و کارایی بود.روایی هر دو پررسشنامه توسط ۱۲ نفر از متخصصین مدیریت آموزشی تایید شد و پایایی پر سشنامه ها بر اساس ضریبآلفای کرونباخ برای پر سشنامه آموزش ضمن خدمت (۰/۸۱)، کارایی کارکنان (۰/۸۵) و اثربخشی کارکنان (۰/۸۶) برآوردگردید. برای تجزیه و تحلیل از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون) استفاده شد.. نتایجهمچنین نشان داد که میزان آموزش ضمن خدمت با ابعاد کارایی (تساوی، سرعت در کار، همسویی، استفاده از تجهیزات وامکانات) رابطه مثبت و معناداری دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/5010
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
791.pdf844.46 kBAdobe PDF