Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد صالحی آرتیمانی-
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorمحمدرضا زندی منش-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.available2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4918-
dc.description.abstractهدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعیen_US
dc.titleبررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
841.pdf1.9 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد صالحی آرتیمانی-
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorمحمدرضا زندی منش-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.available2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4918-
dc.description.abstractهدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعیen_US
dc.titleبررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
841.pdf1.9 MBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorجواد صالحی آرتیمانی-
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorمحمدرضا زندی منش-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.available2025-06-08T19:12:39Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4918-
dc.description.abstractهدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعیen_US
dc.titleبررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
841.pdf1.9 MBAdobe PDF