جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4918
عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی
پدیدآورنده: جواد صالحی آرتیمانی;حمیدرضا رضوانی;محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4918
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
841.pdf1.9 MBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی
پدیدآورنده: جواد صالحی آرتیمانی;حمیدرضا رضوانی;محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4918
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
841.pdf1.9 MBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی
پدیدآورنده: جواد صالحی آرتیمانی;حمیدرضا رضوانی;محمدرضا زندی منش
کلید واژه ها: بازاریابی محتوای دیجیتال ، تبلیغات توصیه ای الکترونیک ، تاثیر اجتماعی
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)) می باشد. این پژوهش، از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. همچنین بر حسب نحوه گردآوری داده ها، توصیفی و از شاخه پیمایشی می باشد. جامعه این پژوهش شامل کلیه مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی می باشد. بر اساس فرمول کوکران تعداد نمونه برای جامعه غیر قابل شمارش ۳۸۴ نفر خواهد بود. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه های از پژوهش های حاجی علی اکبری،۱۴۰۰، محمدشفیعی و همکاران، ۱۳۹۸ و بهرامی و امیری، ۱۳۹۹ بوده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات SPSS و AMOS استفاده شد. نتایج نشان داد؛ بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد. نتایج سایر فرضیه های فرعی نشان داد که؛ اطلاعات محتوا، سرگرمی محتوا، تعامل اجتماعی، تجربه شخصی بر تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ همچنین تاثیر اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، اطلاعات محتوا بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، سرگرمی محتوا دیجیتال بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد، تعامل اجتماعی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد؛ تجربه شخصی بر تبلیغ توصیه ای الکترونیک با نقش میانجی تاثیر اجتماعی در میان مشتریان شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، تاثیر معنادار دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4918
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
841.pdf1.9 MBAdobe PDF