Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4917
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorافسانه نیک محمدی-
dc.contributorعلیرضا معتمدپور-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.available2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4917-
dc.description.abstractیکی از مهم ترین ارکان بهبود خدمات بهداشت و درمان، وضعیت بیمه های تکمیلی درمان است که باعث افزایش دسترسیمردم به مراقیت های بهداشتی می شود . بیمه تکمیلی درمان در کنار بیمه های پایه درمان با سهم نزدیک به ۲۰ درصد ازپرتفوی صنعت بیمه، نقش مهمی در سیستم سلامت ایران ایفا می کند . نکته حائز اهمیت این است که بیمه تکمیلی درمانعلاوه بر سود آوربودن برای شرکت های بیمه. رضایت مشتری را نیز برآورده می کند که این امر مستلزم توجه و کاوش هرچهبیشتر در دو مقوله سنجش نیازمندی مشتری و محدودیت شرکتهای ارائه دهنده بیمه های تکمیلی برای پاسخگویی به نیازمشتری است. در این پژوهش به شناسایی نیازمندی های مشتریان در حوزه صدور و خسارت و الزامات فنی بیمه نامه و اولویتبندی آن ها به روش دلفی فازی پرداخته شده است و در نتیجه اولویت های در حوزه صدور و خسارت و طراحی بیمه نامه جهترضایت مشتریان مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاولویت بندی نیازمندی ها ، نیازمندی بیمه گذاران ، بیمه گذار ، بیمه تکمیلی ، بیمه نامه ، پرداخت خسارت ، مراکز درمانen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی نیازمندی های بیمه گذاران در بیمه نامه های تکمیلی درمان در حوزه مراکز درمانی و حوزه پرداخت خسارت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
840.pdf269.19 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorافسانه نیک محمدی-
dc.contributorعلیرضا معتمدپور-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.available2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4917-
dc.description.abstractیکی از مهم ترین ارکان بهبود خدمات بهداشت و درمان، وضعیت بیمه های تکمیلی درمان است که باعث افزایش دسترسیمردم به مراقیت های بهداشتی می شود . بیمه تکمیلی درمان در کنار بیمه های پایه درمان با سهم نزدیک به ۲۰ درصد ازپرتفوی صنعت بیمه، نقش مهمی در سیستم سلامت ایران ایفا می کند . نکته حائز اهمیت این است که بیمه تکمیلی درمانعلاوه بر سود آوربودن برای شرکت های بیمه. رضایت مشتری را نیز برآورده می کند که این امر مستلزم توجه و کاوش هرچهبیشتر در دو مقوله سنجش نیازمندی مشتری و محدودیت شرکتهای ارائه دهنده بیمه های تکمیلی برای پاسخگویی به نیازمشتری است. در این پژوهش به شناسایی نیازمندی های مشتریان در حوزه صدور و خسارت و الزامات فنی بیمه نامه و اولویتبندی آن ها به روش دلفی فازی پرداخته شده است و در نتیجه اولویت های در حوزه صدور و خسارت و طراحی بیمه نامه جهترضایت مشتریان مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاولویت بندی نیازمندی ها ، نیازمندی بیمه گذاران ، بیمه گذار ، بیمه تکمیلی ، بیمه نامه ، پرداخت خسارت ، مراکز درمانen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی نیازمندی های بیمه گذاران در بیمه نامه های تکمیلی درمان در حوزه مراکز درمانی و حوزه پرداخت خسارت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
840.pdf269.19 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorافسانه نیک محمدی-
dc.contributorعلیرضا معتمدپور-
dc.date.accessioned2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.available2025-06-08T19:11:20Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4917-
dc.description.abstractیکی از مهم ترین ارکان بهبود خدمات بهداشت و درمان، وضعیت بیمه های تکمیلی درمان است که باعث افزایش دسترسیمردم به مراقیت های بهداشتی می شود . بیمه تکمیلی درمان در کنار بیمه های پایه درمان با سهم نزدیک به ۲۰ درصد ازپرتفوی صنعت بیمه، نقش مهمی در سیستم سلامت ایران ایفا می کند . نکته حائز اهمیت این است که بیمه تکمیلی درمانعلاوه بر سود آوربودن برای شرکت های بیمه. رضایت مشتری را نیز برآورده می کند که این امر مستلزم توجه و کاوش هرچهبیشتر در دو مقوله سنجش نیازمندی مشتری و محدودیت شرکتهای ارائه دهنده بیمه های تکمیلی برای پاسخگویی به نیازمشتری است. در این پژوهش به شناسایی نیازمندی های مشتریان در حوزه صدور و خسارت و الزامات فنی بیمه نامه و اولویتبندی آن ها به روش دلفی فازی پرداخته شده است و در نتیجه اولویت های در حوزه صدور و خسارت و طراحی بیمه نامه جهترضایت مشتریان مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاولویت بندی نیازمندی ها ، نیازمندی بیمه گذاران ، بیمه گذار ، بیمه تکمیلی ، بیمه نامه ، پرداخت خسارت ، مراکز درمانen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی نیازمندی های بیمه گذاران در بیمه نامه های تکمیلی درمان در حوزه مراکز درمانی و حوزه پرداخت خسارت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File SizeFormat 
840.pdf269.19 kBAdobe PDF