Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهه امینی یگانه-
dc.contributorسمیرا جمالی-
dc.contributorخیرالنسا هاشمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.available2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4898-
dc.description.abstractیادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاریen_US
dc.titleبررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
821.pdf866.42 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهه امینی یگانه-
dc.contributorسمیرا جمالی-
dc.contributorخیرالنسا هاشمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.available2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4898-
dc.description.abstractیادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاریen_US
dc.titleبررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
821.pdf866.42 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorالهه امینی یگانه-
dc.contributorسمیرا جمالی-
dc.contributorخیرالنسا هاشمیان-
dc.contributorحامد حیدری-
dc.date.accessioned2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.available2025-06-08T18:42:03Z-
dc.date.issued1403en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4898-
dc.description.abstractیادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاریen_US
dc.titleبررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
821.pdf866.42 kBAdobe PDF