جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4898
عنوان: بررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی
پدیدآورنده: الهه امینی یگانه;سمیرا جمالی;خیرالنسا هاشمیان;حامد حیدری
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاری
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4898
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
821.pdf866.42 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی
پدیدآورنده: الهه امینی یگانه;سمیرا جمالی;خیرالنسا هاشمیان;حامد حیدری
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاری
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4898
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
821.pdf866.42 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی نقش مدیریت دانش در قصد رفتاری کاربران در استفاده از یادگیری الکترونیکی
پدیدآورنده: الهه امینی یگانه;سمیرا جمالی;خیرالنسا هاشمیان;حامد حیدری
کلید واژه ها: مدیریت دانش ، یادگیری الکترونیکی ، قصد رفتاری
تاریخ انتشار: 1403
چکیده: یادگیری الکترونیکی، به عنوان یکی از این نوآوری های آموزشی، چشم انداز یادگیری را با ارائه فرصت های مختلف به دانشجویانتغییر داده است. شناسایی عواملی که ممکن است بر پذیرش یادگیری الکترونیکی تاثیر بگذارد می تواند به موسسات آموزشی کمککند تا استراتژی های خاصی را برای جذب دانشجویان به سمت این فناوری اتخاذ کنند. در نتیجه، لازم است تلاشهای بیشتریبرای شناسایی و معرفی عوامل مشترکی که ممکن است بر تصمیم گیری های فراگیران در اتخاذ فناوری یادگیری الکترونیکی، به ویژهدر کشورهای در حال توسعه تاثیر بگذارد، انجام شود. بنابراین، سوالی که در این پژوهش به دنبال آن هستیم، شناسایی تاثیر عواملیچون کسب دانش و تسهیم دانش بر پذیرش یادگیری الکترونیکی دانشجویان است؛ که با شناسایی این عوامل و بهره گیری از آنهابتوان وضعیت پذیرش یادگیری الکترونیکی سیستم های آموزشی کشور را ارتقا داده و از فواید آن بهره مند شد. بدین منظور باجمع آوری اطلاعات از ۲۰۲ دانشجو، و با استفاده از روش معادلات ساختاری مشخص شدعواملی چون کسب دانش، تسهیم دانش،سودمندی درک شده، سهولت استفاده درک شده و نگرش و هنجارهای هنی بر قصد رفتاری دانشجویان در بهره مندی از یادگیریالکترونیک تاثیر معناداری دارند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4898
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
821.pdf866.42 kBAdobe PDF