Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینو بیدلی-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.date.accessioned2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.available2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.otherBS-2302-2738-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4896-
dc.description.abstractهدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برندen_US
dc.titleتاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
214.pdf572.63 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینو بیدلی-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.date.accessioned2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.available2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.otherBS-2302-2738-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4896-
dc.description.abstractهدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برندen_US
dc.titleتاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
214.pdf572.63 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینو بیدلی-
dc.contributorعباس منوریان-
dc.contributorفرح عالیخانی-
dc.date.accessioned2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.available2023-12-02T14:08:01Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.otherBS-2302-2738-
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4896-
dc.description.abstractهدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برندen_US
dc.titleتاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
214.pdf572.63 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File