جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4896
عنوان: تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند
پدیدآورنده: مینو بیدلی;عباس منوریان;فرح عالیخانی
کلید واژه ها: اعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برند
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4896
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
214.pdf572.63 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند
پدیدآورنده: مینو بیدلی;عباس منوریان;فرح عالیخانی
کلید واژه ها: اعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برند
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4896
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
214.pdf572.63 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیراعتماد برند بروفاداری مشتریان با میانجیگری ارزش برند وتعدیلگری احترام،شهرت وعشق به برند
پدیدآورنده: مینو بیدلی;عباس منوریان;فرح عالیخانی
کلید واژه ها: اعتماد برند، وفاد اری مشتریان، ارزش برند، احترام برند، عشق به برند، شهرت برند
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف این پژوهش، تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام، شهرت و عشق به برند در صنعت خرده فروشی زنجیره ای بود. پژوهش حاضر از منظر هدف کاربردی و از منظر روش و ماهیت در زمره پژوهشهای توصیفی -همبستگی قرار دارد. جامعه آماری پژوهش را مشتریان فروشگاه زنجیره ای دیلی مارکت در شهر تهران تشکیل داده بودند که 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب شد. جهت انتخاب نمونه از روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی جهت انتخاب شعب و نمونه گیری غیر احتمالی در دسترس جهت توزیع پرسشنامه در میان مشتریان استفاده شد. ابزارگردآوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه استاندارد با طیف پنچ گزینهای لیکرت میباشد که پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ و روایی آن از طریق روایی محتوا و تحلیل عاملی تاییدی مورد تأیید قرار گرفت. با توجه به تجزیه و تحلیل دادهها که از طریق نرم افزار پی ال اس انجام گرفت نشان داده که تاثیر اعتماد برند و ارزش برند بر وفاداری مشتریان تاثیر معنی داری می گذارد. همچنین نقش میانجی ارزش برند و تعدیلگری احترام برند در تاثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان تایید شد. نتایج به دست آمده از روابط بین متغیرهای مورد بررسی می تواند مورداستفاده فروشگاه دیلی مارکت جهت برنامه ریزی بهتر در راستای وفاداری مشتریان و کسب مزیت رقابتی قرار گیرد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4896
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
214.pdf572.63 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل