Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن کمالی حصار-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.available2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4882-
dc.description.abstractدر عصر فناوری کسب وکارهای جدید ، به دست آوردن رضایت مشتریان از جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است . پژوهش حاضر با هدف تاثیر گذاری کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بررضایت مشتریان قرار گرفته است که برای رسیدن به هدف پژوهش از طرح تحقیق توصیفی و پیمایشی استفاده شده است جامعه آماری از مشتریان موبایل بانک افراد پاسخگو ۷۷نفر بودند که میزان تحصیلات و سابقه فعالیت و سن افراد مورد بررسی قرارگرفته است. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه استاندارد شامل ۲۵ سوال با دو متغیر اصلی کیفیت خدمات موبایل بانک و رضایتمندی مشتریان بود. داده های جمع آوری شده با کمک نرم افزار SPSS پردازش شده و خروجی این آمار نشان از رضایت نسبی ، عملکرد موبایل بانک رفاه است .در سیاست های راهبردی بانک رفاه به خواسته های و نیازهای مشتریان توجه می شود و به روز رسانی همراه بانک در اولویت خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت خدمات ، موبایل بانک ، رضایت مشتریانen_US
dc.titleبررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File SizeFormat 
728.pdf781.56 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن کمالی حصار-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.available2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4882-
dc.description.abstractدر عصر فناوری کسب وکارهای جدید ، به دست آوردن رضایت مشتریان از جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است . پژوهش حاضر با هدف تاثیر گذاری کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بررضایت مشتریان قرار گرفته است که برای رسیدن به هدف پژوهش از طرح تحقیق توصیفی و پیمایشی استفاده شده است جامعه آماری از مشتریان موبایل بانک افراد پاسخگو ۷۷نفر بودند که میزان تحصیلات و سابقه فعالیت و سن افراد مورد بررسی قرارگرفته است. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه استاندارد شامل ۲۵ سوال با دو متغیر اصلی کیفیت خدمات موبایل بانک و رضایتمندی مشتریان بود. داده های جمع آوری شده با کمک نرم افزار SPSS پردازش شده و خروجی این آمار نشان از رضایت نسبی ، عملکرد موبایل بانک رفاه است .در سیاست های راهبردی بانک رفاه به خواسته های و نیازهای مشتریان توجه می شود و به روز رسانی همراه بانک در اولویت خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت خدمات ، موبایل بانک ، رضایت مشتریانen_US
dc.titleبررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File SizeFormat 
728.pdf781.56 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحسن کمالی حصار-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.available2023-12-02T06:55:07Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4882-
dc.description.abstractدر عصر فناوری کسب وکارهای جدید ، به دست آوردن رضایت مشتریان از جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمانها به خود اختصاص داده است . پژوهش حاضر با هدف تاثیر گذاری کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بررضایت مشتریان قرار گرفته است که برای رسیدن به هدف پژوهش از طرح تحقیق توصیفی و پیمایشی استفاده شده است جامعه آماری از مشتریان موبایل بانک افراد پاسخگو ۷۷نفر بودند که میزان تحصیلات و سابقه فعالیت و سن افراد مورد بررسی قرارگرفته است. ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه استاندارد شامل ۲۵ سوال با دو متغیر اصلی کیفیت خدمات موبایل بانک و رضایتمندی مشتریان بود. داده های جمع آوری شده با کمک نرم افزار SPSS پردازش شده و خروجی این آمار نشان از رضایت نسبی ، عملکرد موبایل بانک رفاه است .در سیاست های راهبردی بانک رفاه به خواسته های و نیازهای مشتریان توجه می شود و به روز رسانی همراه بانک در اولویت خدمات بانکداری الکترونیک می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectکیفیت خدمات ، موبایل بانک ، رضایت مشتریانen_US
dc.titleبررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری تلفن همراه بر رضایت مشتریان (مطالعه موردی : مشتریان بانک رفاه شعب مشهد)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت مالی گرایش بانکداری

Files in This Item:
File SizeFormat 
728.pdf781.56 kBAdobe PDF