Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorآرزو بهلولی-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.available2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4880-
dc.description.abstractدر یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازیen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
726.pdf1.33 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorآرزو بهلولی-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.available2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4880-
dc.description.abstractدر یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازیen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
726.pdf1.33 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorآرزو بهلولی-
dc.date.accessioned2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.available2023-12-02T06:52:04Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4880-
dc.description.abstractدر یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازیen_US
dc.titleشناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
726.pdf1.33 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File