جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4880
عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;آرزو بهلولی
کلید واژه ها: بازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: در یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4880
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
726.pdf1.33 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;آرزو بهلولی
کلید واژه ها: بازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: در یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4880
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
726.pdf1.33 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول بازاریابی سازمانی با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP فازی
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;آرزو بهلولی
کلید واژه ها: بازاریابی ، سازمان ، تحلیل سلسله مراتبی ، فازی
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: در یک محیط در حال تغییر، شرکت ها باید به طور مداوم تغییر کنند تا انتظارات ذینفعان را برآورده کنند. بنگاه ها باید برای رویارویی با چالش های محیطی، مدلی مناسب و کارآمد برای تحول ایجاد نمایند. اجرای تحول بازاریابی سازمانی، شامل حرکت از حالت فعلی سازمان به حالت مطلوب آینده است. این حرکت ها سریعا رخ نمی دهند و نیازمند دوره گذاری هستند که در آن سازمان نحوه اجرای شرایط مورد نیاز رسیدن به آینده مطلوب را می آموزد. از این رو در این مطالعه شناسایی عوامل کلیدی موفقیت برای تحول سازمانی مورد بررسی قرار گرفته تا بدین وسیله اجزای مهم در تحول سازمانی شناسایی و بر اساس اهمیت وزن دهی شوند. در این پژوهش، شرکت های کیسون، مپنا و سابیر به عنوان مطالعه موردی در نظر گرفته شد اند. پس از شناسایی عوامل ذکر شده، نظرات خبرگان و مدیران بخش بازاریابی در این شرکت در قالب پرسشنامه و مقایسه زوجی دریافت می شود تا با بهره گیری از روش تحلیل سلسه مراتبی AHP، اولویت بندی بر اساس اهمیت آنها صورت و وزن دهی بر روی این عوامل محاسبه گردد. با توجه به خروجی های این پژوهش، ساختار سازمانی با وزن ۱۴۳/۰ ، فرهنگ سازمانی با وزن ۱۳۷/۰، عملیات کاری با وزن ۱۱۲/۰ و مهارت های ارتباطی با وزن ۰۷۲/۰ از مهم ترین عوامل موفقیت کلیدی بازاریابی در سازمان می باشند. بر اساس نتایج این تحقیق، سازمان ها باید تمرکز و بودجه خود را در موارد با وزن بیشتر صرف و هزینه نمایند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4880
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
726.pdf1.33 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل