Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسبحان حیدریان-
dc.contributorمینا شیدائی-
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorسیما مطلبی-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.available2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4853-
dc.description.abstractباتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSISen_US
dc.titleارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File SizeFormat 
699.pdf417.34 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسبحان حیدریان-
dc.contributorمینا شیدائی-
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorسیما مطلبی-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.available2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4853-
dc.description.abstractباتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSISen_US
dc.titleارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File SizeFormat 
699.pdf417.34 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسبحان حیدریان-
dc.contributorمینا شیدائی-
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorسیما مطلبی-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.available2023-12-01T17:59:03Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4853-
dc.description.abstractباتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSISen_US
dc.titleارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File SizeFormat 
699.pdf417.34 kBAdobe PDF