Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4853
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سبحان حیدریان | - |
dc.contributor | مینا شیدائی | - |
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | سیما مطلبی | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4853 | - |
dc.description.abstract | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS | en_US |
dc.title | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت پروژه و ساخت |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سبحان حیدریان | - |
dc.contributor | مینا شیدائی | - |
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | سیما مطلبی | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4853 | - |
dc.description.abstract | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS | en_US |
dc.title | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت پروژه و ساخت |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سبحان حیدریان | - |
dc.contributor | مینا شیدائی | - |
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | سیما مطلبی | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.available | 2023-12-01T17:59:03Z | - |
dc.date.issued | 1402 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4853 | - |
dc.description.abstract | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS | en_US |
dc.title | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت پروژه و ساخت |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |