جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید.
http://localhost/handle/Hannan/4853
عنوان: | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره |
پدیدآورنده: | سبحان حیدریان;مینا شیدائی;احمد جعفرزاده افشاری;سیما مطلبی |
کلید واژه ها: | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS |
تاریخ انتشار: | 1402 |
چکیده: | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4853 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |
عنوان: | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره |
پدیدآورنده: | سبحان حیدریان;مینا شیدائی;احمد جعفرزاده افشاری;سیما مطلبی |
کلید واژه ها: | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS |
تاریخ انتشار: | 1402 |
چکیده: | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4853 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |
عنوان: | ارائه چارچوبی برای انتخاب مدرس برتر با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چندمعیاره |
پدیدآورنده: | سبحان حیدریان;مینا شیدائی;احمد جعفرزاده افشاری;سیما مطلبی |
کلید واژه ها: | انتخاب مدرس ، تصمیم گیری چند معیاره ، AHP ، .TOPSIS |
تاریخ انتشار: | 1402 |
چکیده: | باتوجه به اهمیت آموزش و پرورش در دنیای امروز، تصمیم گیری و انتخاب مدرس برتر و ارز یابی مدرسان در آموزشگاهها امری کلیدی می باشد. پیچیدگی و ماهیت چند معیاره بودن در این مسئله ، انتخاب را دشوار می کند و باعث استفاده از روشهای تحلیلی به جای روشهای بصری میگردد. این امر در اکثر آموزشگاهها برای انتخاب مدرس برتر اهمیت بالا یی دارد. هدف از این مقا له ، ارائه الگو یی برای ارز یابی عملکرد مدرسان درجهت انتخاب مدرس نمونه است . به این منظور با استفاده از تکنیک های AHP و TOPSIS مدرسان طبق چهار شاخص (امتیاز مدرسان از دیدگاه شاگردان، سطح علمی مدرسان، تعداد شاگردان، انضباط مدرسان) مورد بررسی قرار گرفتند در نتیجه با وزندهی پنج شاخص و مقایسات زوجی با استفاده از فرمولهای مربوطه پنج مدرس برتر در یک آموزشگاه ارزیابی شدند و در هر دو تکنیک AHP و TOPSIS یکی از مدرسین به عنوان مدرس برتر انتخاب گردید. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4853 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|
699.pdf | 417.34 kB | Adobe PDF |