Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.available2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4850-
dc.description.abstractتجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتریen_US
dc.titleبررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
696.pdf487.98 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.available2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4850-
dc.description.abstractتجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتریen_US
dc.titleبررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
696.pdf487.98 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorصدیقه مهدوی نژاد-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.available2023-12-01T17:53:02Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4850-
dc.description.abstractتجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectوفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتریen_US
dc.titleبررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
696.pdf487.98 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File