جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4850
عنوان: بررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار
پدیدآورنده: صدیقه مهدوی نژاد
کلید واژه ها: وفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتری
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4850
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
696.pdf487.98 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار
پدیدآورنده: صدیقه مهدوی نژاد
کلید واژه ها: وفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتری
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4850
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
696.pdf487.98 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار
پدیدآورنده: صدیقه مهدوی نژاد
کلید واژه ها: وفاداری مشتری ، اعتماد مشتری ، رضایت مشتری
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: تجارت الکترونیک یکی از مسائل مطرح در کسب و کار است. از آنجا که خرید اینترنتی در ایران موضوعی نوپاست و حجم زیادی از خریدوفروش در سراسر دنیا، به صورت الکترونیکی انجام می پذیرد؛ کشور ما نیز در آینده ای نزدیک، ناگزیر از پذیرش و به کارگیری آن خواهد بود. شناسایی عوامل موثر بر این پدیده می تواند به پذیرش بیشتر آن توسط مشتریان کمک نموده و بستر مناسبی برای حرکت به سوی آن فراهم آورد. هدف از این تحقیق، مطالعه تاثیر رضایت مشتری بر قصد خرید مجدد مشتری از طریق اعتماد و وفاداری مشتریان در فروشگاه زنجیره ای هایپراستار است. نتایج بدست آمده حاکی از آن است که رضایت مشتری به طور مستقیم بر اعتماد، وفاداری و قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد و از طرفی اعتماد و وفاداری مشتری نیز بر روی قصد خرید مجدد اثر مثبت و معنی داری دارد. نتایج همچنین نشان داد که رضایت مشتری از طریق دو متغیر اعتماد و وفاداری مشتری به طور غیرمستقیم می تواند عاملی موثر بر قصد خرید مجدد تلقی گردد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4850
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
696.pdf487.98 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل