Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.contributorمهدی ریاحی فر-
dc.contributorنصیری پور-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.available2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4843-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleتاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.contributorمهدی ریاحی فر-
dc.contributorنصیری پور-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.available2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4843-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleتاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorبهنود برهان آزاد-
dc.contributorمهدی ریاحی فر-
dc.contributorنصیری پور-
dc.date.accessioned2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.available2023-12-01T17:36:17Z-
dc.date.issued1402en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4843-
dc.description.abstractهدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectخرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاینen_US
dc.titleتاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک-
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:پایان نامه های الکترونیک

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File