جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4843
عنوان: تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک
پدیدآورنده: بهنود برهان آزاد;مهدی ریاحی فر;نصیری پور
کلید واژه ها: خرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاین
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4843
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک
پدیدآورنده: بهنود برهان آزاد;مهدی ریاحی فر;نصیری پور
کلید واژه ها: خرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاین
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4843
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین : وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک
پدیدآورنده: بهنود برهان آزاد;مهدی ریاحی فر;نصیری پور
کلید واژه ها: خرید تکانشی، وفاداری نگرشی مشتریان، خودکنترلی و تجربه خرید آنلاین
تاریخ انتشار: 1402
چکیده: هدف از این پژوهش بررسی تاثیر تجربه خرید مشتریان آنلاین بر خرید تکانشی آنلاین با نقش میانجی وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در صنعت بیمه (مورد مطالعه: بیمه ایران، شهر تهران) بوده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و روش جمع آوری داده ها توصیفی - پیمایشی می باشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان بیمه ایران شهر تهران در سال 1401 بوده که تعداد 384 نفر از آن ها به عنوان حجم نمونه و به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرداوری اطلاعات پرسشنامه 47 ایتمی بیلال گلفراز و همکاران (2019)، بوده است. روایی محتوایی پرسشنامه به تایید جمعی از صاحب نظران رسید. هم چنین جهت بررسی روایی سازه از سه شاخص پایایی مرکب، متوسط واریانس استخراج شده و بار عاملی استفاده گردید و جهت سنجش پایایی و قابل اعتماد از ضریب آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار SPSS، که بیش تر از 0.7 محاسبه گردید، استفاده شد. نتایج حاصل از پژوهش با نرم افزار PLS نشان می دهد که بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد کاربردی تجربه خرید آنلاین (واکنش پذیری، آموزندگی، مشارکت مجازی و جستجو و مسیریابی آسان) بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. بعد روانی تجربه خرید آنلاین (اعتماد، سهولت، لذت) بر بر وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. وفاداری نگرشی مشتریان نسبت به پلتفرم های تجارت الکترونیک بر خرید تکانشی آنلاین با نقش تعدیلگر خودکنترلی در شبکه فروش مستقیم و غیر مستقیم بیمه ایران واقع در شهر تهران تاثیر دارد. ازاین‌رو شعب بیمه می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی رابطه با مشتریان خود را تحکیم بخشند وآن‌ها را به مشتریان راضی و وفادار خود تبدیل کنند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4843
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
بهنود برهان آزاد.pdf3.71 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل