جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4826
عنوان: بررسي تأثيرآموزش مجازي بر ميزان سودآوري موسسات آموزش زبان
پدیدآورنده: حميدرضا شباني;دكتر مهرشاد خسروياني;دكتر آرش قاضي سعيدي
کلید واژه ها: آموزش مجازي، سودآوري، محتواي الكترونيكي، موسسات آموزش زبان، آموزش غير حضوری.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: در پژوهش حاضر، به بررسي تأثير كلاس‌هاي آموزش آنلاين بر‌گزارشده بر سودآوری موسسات آموزش زبان پرداخته شد. آزمودني‌هاي پژوهش 296 نفر بودند كه 148 نفر آنها را موسسات آموزش مجازی و 148 نفر بقيه را موسسات با آموزش حضوری تشكيل مي‌دادند. شرکت کنندگان در پژوهش 296 نفر(193مرد و103 زن) بودند که از موسسات آموزش زبان در سال 1400-1399 به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شدند. شرکت کنندگان در پژوهش، دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند که سنین بین20 تا50 سال داشتند. نتایج نشان داد، از منظر هزينه‌هاي انتقال شفاف و واضح مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، هزينه بهره‌گرفتن از تجهيزات کمک آموزشی، توالی و سازماندهي و تنظیم مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، تعامل با استفاده از رسانه‌های الکترونیکی و میزان مهارت و تسلط بر تهیه و کار با رسانه‌ها، تفاوت معني‌داري وجود دارد. این نتايج نشان می‌دهند که ميزان اثر متغیر مستقل هزينه دوره‌های آموزشی(کلاسهای تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی) در سودآوری موسسات از نظر تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی موثر(مجذور ا تا 94/0) بوده است. همچنین هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مونث بیشتر از مذکر است. با این تفاوت که هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مؤنث کلاس مجازی بیشتر از افراد با جنسیت مونث در کلاس حضوری است اما میزان تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی یکسان بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4826
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
حميدرضا شباني- پايان نامه.pdf1.59 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسي تأثيرآموزش مجازي بر ميزان سودآوري موسسات آموزش زبان
پدیدآورنده: حميدرضا شباني;دكتر مهرشاد خسروياني;دكتر آرش قاضي سعيدي
کلید واژه ها: آموزش مجازي، سودآوري، محتواي الكترونيكي، موسسات آموزش زبان، آموزش غير حضوری.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: در پژوهش حاضر، به بررسي تأثير كلاس‌هاي آموزش آنلاين بر‌گزارشده بر سودآوری موسسات آموزش زبان پرداخته شد. آزمودني‌هاي پژوهش 296 نفر بودند كه 148 نفر آنها را موسسات آموزش مجازی و 148 نفر بقيه را موسسات با آموزش حضوری تشكيل مي‌دادند. شرکت کنندگان در پژوهش 296 نفر(193مرد و103 زن) بودند که از موسسات آموزش زبان در سال 1400-1399 به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شدند. شرکت کنندگان در پژوهش، دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند که سنین بین20 تا50 سال داشتند. نتایج نشان داد، از منظر هزينه‌هاي انتقال شفاف و واضح مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، هزينه بهره‌گرفتن از تجهيزات کمک آموزشی، توالی و سازماندهي و تنظیم مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، تعامل با استفاده از رسانه‌های الکترونیکی و میزان مهارت و تسلط بر تهیه و کار با رسانه‌ها، تفاوت معني‌داري وجود دارد. این نتايج نشان می‌دهند که ميزان اثر متغیر مستقل هزينه دوره‌های آموزشی(کلاسهای تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی) در سودآوری موسسات از نظر تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی موثر(مجذور ا تا 94/0) بوده است. همچنین هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مونث بیشتر از مذکر است. با این تفاوت که هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مؤنث کلاس مجازی بیشتر از افراد با جنسیت مونث در کلاس حضوری است اما میزان تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی یکسان بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4826
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
حميدرضا شباني- پايان نامه.pdf1.59 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسي تأثيرآموزش مجازي بر ميزان سودآوري موسسات آموزش زبان
پدیدآورنده: حميدرضا شباني;دكتر مهرشاد خسروياني;دكتر آرش قاضي سعيدي
کلید واژه ها: آموزش مجازي، سودآوري، محتواي الكترونيكي، موسسات آموزش زبان، آموزش غير حضوری.
تاریخ انتشار: 1400
چکیده: در پژوهش حاضر، به بررسي تأثير كلاس‌هاي آموزش آنلاين بر‌گزارشده بر سودآوری موسسات آموزش زبان پرداخته شد. آزمودني‌هاي پژوهش 296 نفر بودند كه 148 نفر آنها را موسسات آموزش مجازی و 148 نفر بقيه را موسسات با آموزش حضوری تشكيل مي‌دادند. شرکت کنندگان در پژوهش 296 نفر(193مرد و103 زن) بودند که از موسسات آموزش زبان در سال 1400-1399 به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انتخاب شدند. شرکت کنندگان در پژوهش، دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بودند که سنین بین20 تا50 سال داشتند. نتایج نشان داد، از منظر هزينه‌هاي انتقال شفاف و واضح مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، هزينه بهره‌گرفتن از تجهيزات کمک آموزشی، توالی و سازماندهي و تنظیم مطالب با استفاده از محتوای الکترونیکی، تعامل با استفاده از رسانه‌های الکترونیکی و میزان مهارت و تسلط بر تهیه و کار با رسانه‌ها، تفاوت معني‌داري وجود دارد. این نتايج نشان می‌دهند که ميزان اثر متغیر مستقل هزينه دوره‌های آموزشی(کلاسهای تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی) در سودآوری موسسات از نظر تولید و بکارگیری محتوای الکترونیکی موثر(مجذور ا تا 94/0) بوده است. همچنین هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مونث بیشتر از مذکر است. با این تفاوت که هزينه تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی در سودآوری جنسیت مؤنث کلاس مجازی بیشتر از افراد با جنسیت مونث در کلاس حضوری است اما میزان تهیه و استفاده از محتوای الکترونیکی یکسان بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4826
مجموعه(های):پایان نامه های الکترونیک

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
حميدرضا شباني- پايان نامه.pdf1.59 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل