جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4809
عنوان: برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها
پدیدآورنده: ناصر فتحی;سمیه عربی;حامد حیدری
کلید واژه ها: رمزارز ، پشتیبانی نظارتی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت در استفاده
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها را هدف قرار داده است. بدینمنظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تر غیب کاربران برای استفاده از صرافی هایرمزارز ایرانی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختار ی شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش راکاربران ایرانی تشکیل داده اندکه تعداد ۱۵۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختار ی-حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار اسمار ت پیالاس انجام گرفتهاست. تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد اعتماد بر سهولت استفاده و نگرش کاربران در خرید و فروش رمزارزهاموثر است. از سوی دیگر، طراحی بر سهولت استفاده، سهولت استفاده بر سودمندی، و سودمندی بر نگرش کاربراندر خرید و فروش رمزارز موثر است. همچنین نفوذ اجتما عی بر اعتماد و سودمندی تاثیرگذار است؛ نهایتا نگرشکاربران در خرید و فروش رمزارز در نیت رفتاری آنان تاثیرگذار بوده است. نتایج این پژوهش بینش مفیدی برایکاربران فراهم میکند تا با درک این عوامل بتوانند از فناوری بلاک چین و رمزارزها در تراکنش های مالی بهرهمند شوند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4809
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
672.pdf740.82 kBAdobe PDF
عنوان: برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها
پدیدآورنده: ناصر فتحی;سمیه عربی;حامد حیدری
کلید واژه ها: رمزارز ، پشتیبانی نظارتی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت در استفاده
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها را هدف قرار داده است. بدینمنظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تر غیب کاربران برای استفاده از صرافی هایرمزارز ایرانی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختار ی شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش راکاربران ایرانی تشکیل داده اندکه تعداد ۱۵۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختار ی-حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار اسمار ت پیالاس انجام گرفتهاست. تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد اعتماد بر سهولت استفاده و نگرش کاربران در خرید و فروش رمزارزهاموثر است. از سوی دیگر، طراحی بر سهولت استفاده، سهولت استفاده بر سودمندی، و سودمندی بر نگرش کاربراندر خرید و فروش رمزارز موثر است. همچنین نفوذ اجتما عی بر اعتماد و سودمندی تاثیرگذار است؛ نهایتا نگرشکاربران در خرید و فروش رمزارز در نیت رفتاری آنان تاثیرگذار بوده است. نتایج این پژوهش بینش مفیدی برایکاربران فراهم میکند تا با درک این عوامل بتوانند از فناوری بلاک چین و رمزارزها در تراکنش های مالی بهرهمند شوند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4809
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
672.pdf740.82 kBAdobe PDF
عنوان: برر سی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها
پدیدآورنده: ناصر فتحی;سمیه عربی;حامد حیدری
کلید واژه ها: رمزارز ، پشتیبانی نظارتی ، سودمندی ادراک شده ، سهولت در استفاده
تاریخ انتشار: 1401
چکیده: این پژوهش بررسی عوامل موثر بر قصد رفتاری کاربران در خرید و فروش رمزارزها را هدف قرار داده است. بدینمنظور، با مطالعه پیشینه ی پژوهش های انجام شده، عوامل موثر بر تر غیب کاربران برای استفاده از صرافی هایرمزارز ایرانی استخراج شده و بر مبنای آنها مدل معادلات ساختار ی شکل گرفته است. جامعه آماری پژوهش راکاربران ایرانی تشکیل داده اندکه تعداد ۱۵۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شده است. تجزیه و تحلیل داده ها باتکنیک مدلسازی معادلات ساختار ی-حداقل مربعات جزئی با استفاده از نرم افزار اسمار ت پیالاس انجام گرفتهاست. تجزیه وتحلیل داده ها نشان میدهد اعتماد بر سهولت استفاده و نگرش کاربران در خرید و فروش رمزارزهاموثر است. از سوی دیگر، طراحی بر سهولت استفاده، سهولت استفاده بر سودمندی، و سودمندی بر نگرش کاربراندر خرید و فروش رمزارز موثر است. همچنین نفوذ اجتما عی بر اعتماد و سودمندی تاثیرگذار است؛ نهایتا نگرشکاربران در خرید و فروش رمزارز در نیت رفتاری آنان تاثیرگذار بوده است. نتایج این پژوهش بینش مفیدی برایکاربران فراهم میکند تا با درک این عوامل بتوانند از فناوری بلاک چین و رمزارزها در تراکنش های مالی بهرهمند شوند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4809
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
672.pdf740.82 kBAdobe PDF