Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4766
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیدجمال الدین حسینی | - |
dc.contributor | نرگس آقاخانی | - |
dc.contributor | جلال رضایی نور | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.available | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.other | فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، دوره: 4، شماره: 14 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4766 | - |
dc.description.abstract | هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی | en_US |
dc.title | شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
176.pdf | 471.73 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیدجمال الدین حسینی | - |
dc.contributor | نرگس آقاخانی | - |
dc.contributor | جلال رضایی نور | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.available | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.other | فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، دوره: 4، شماره: 14 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4766 | - |
dc.description.abstract | هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی | en_US |
dc.title | شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
176.pdf | 471.73 kB | Adobe PDF |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | سیدجمال الدین حسینی | - |
dc.contributor | نرگس آقاخانی | - |
dc.contributor | جلال رضایی نور | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.available | 2023-05-05T07:48:24Z | - |
dc.date.issued | 1394 | en_US |
dc.identifier.other | فصلنامه مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، دوره: 4، شماره: 14 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4766 | - |
dc.description.abstract | هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی | en_US |
dc.title | شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | مدیریت فناوری اطلاعات |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
176.pdf | 471.73 kB | Adobe PDF |