جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4766
عنوان: شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان
پدیدآورنده: سیدجمال الدین حسینی;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور
کلید واژه ها: فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4766
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
176.pdf471.73 kBAdobe PDF
عنوان: شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان
پدیدآورنده: سیدجمال الدین حسینی;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور
کلید واژه ها: فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4766
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
176.pdf471.73 kBAdobe PDF
عنوان: شناسایی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی تسهیلگر فرآیند خلق دانش در شرکت هاکوپیان
پدیدآورنده: سیدجمال الدین حسینی;نرگس آقاخانی;جلال رضایی نور
کلید واژه ها: فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی ، فرایندهای خلق دانش نوناکا ، نوآوری در محصول ، نوآوری در فرایند ، یادگیری جمعی
تاریخ انتشار: 1394
چکیده: هدف از ارایه این مقاله بررسی نقش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک ازفرایندهای خلق دانش نوناکا و نیز تاثیر تسهیم دانش بر نوآوری و یادگیری جمعی کارکنان در سطح سازمان است. بدین منظور چارچوبی بر اساس مدل خلق دانش نوناکاارایه شده است که به تحلیل رابطه بین فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی، مدیریت دانش و نوآوری در فرایند و محصول می پردازد. این چارچوب در ادامه در شرکت هاکوپیان مورد بررسی قرار گرفت که استفاده وسیعی از فناوری های اطلاعاتی وارتباطی می کند و شرکتی خلاق و نوآور محسوب می شود. روش تحقیق از نوع کیفی بوده و برای گردآوری اطلاعات از روش مصاحبه نیمه ساخت یافته استفاده شده است.نتایج حاکی از این بود که این شرکت از انواع مختلف فناوری های اطلاعاتی و ارتباطاتی در هر یک از فرایندهای خلق دانش استفاده می کند و ترکیب این فناوری ها، نقش مثبتی بر اجتماعی سازی، بیرونی سازی، ترکیب و درونی سازی دانش کارکنان ایفامی کند و در نهایت منجر به نوآوری در محصول و نوآوری در فرآیندهای شرکت می شود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4766
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
176.pdf471.73 kBAdobe PDF