Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4728
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدعلي شاه حسيني-
dc.contributorامير اخلاصي-
dc.contributorكمال رحماني-
dc.date.accessioned2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.available2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.issued1390en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4728-
dc.description.abstractتحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل درونيen_US
dc.titleارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96.pdf221.08 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدعلي شاه حسيني-
dc.contributorامير اخلاصي-
dc.contributorكمال رحماني-
dc.date.accessioned2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.available2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.issued1390en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4728-
dc.description.abstractتحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل درونيen_US
dc.titleارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96.pdf221.08 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدعلي شاه حسيني-
dc.contributorامير اخلاصي-
dc.contributorكمال رحماني-
dc.date.accessioned2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.available2023-05-04T20:13:53Z-
dc.date.issued1390en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4728-
dc.description.abstractتحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل درونيen_US
dc.titleارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
96.pdf221.08 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File