جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4728
عنوان: ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار
پدیدآورنده: محمدعلي شاه حسيني;امير اخلاصي;كمال رحماني
کلید واژه ها: ارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل دروني
تاریخ انتشار: 1390
چکیده: تحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4728
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
96.pdf221.08 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار
پدیدآورنده: محمدعلي شاه حسيني;امير اخلاصي;كمال رحماني
کلید واژه ها: ارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل دروني
تاریخ انتشار: 1390
چکیده: تحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4728
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
96.pdf221.08 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: ارزش ویژه برند خدمات و رفتار خرید مشتریان، مورد مطالعه بانک انصار
پدیدآورنده: محمدعلي شاه حسيني;امير اخلاصي;كمال رحماني
کلید واژه ها: ارزش ويژه برند خدمات، رفتار خريد مصرف كننده، ادراك مصرفكننده، وفاداري، آميخته بازاريابي خدمات، عكس العمل دروني
تاریخ انتشار: 1390
چکیده: تحقيق حاضر در پي يافتن رابطه بين ارزش ويژه برند خدمات و مولفه هاي آن و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار است. آميخته بازاريابي در واقع نقطه شروع حركت سازمانهاست كه شكلگيري ادراك مشتريان نيز از آن ناشي ميشود. پس از آگاهي مشتريان از محصول، ادراكي متناسب با پيامهاي سازمان در ذهنشان شكل ميگيرد كه به رفتارهاي بعدي آنها و وفاداري و خريد و يا عدم خريد منجر ميشود. در اين تحقيق، مي كوشيم تا در ابتدا با ارايه مدلي جامع از روند شكلگيري ادراكات و رفتارهاي بعدي متناسب با آن به عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند خدمات و رفتار خريد پرداخته و سپس با انتخاب متغيرهاي مناسب از هر گروه به بررسي روابط بين آنها و رفتار خريد مصرف كنندگان در بانك انصار بپردازيم. تحقيق از طريق توزيع پرسشنامه بين مشتريان بانك در سطح استان قزو ين ( 10 شعبه ) صورت ميگيرد كه با توجه به نامحدود بودن جامعه آماري نمونه گيري به روش طبقه بندي شده تصادفي انجام گرفته است . تعداد نمونه آماري 385 مورد بوده و براي اطمينان از پايايي پرسشنامه از آلفاي كرونباخ استفاده شده است. نتايج حاصل از تحقيق روابط مطابق با مدل ارايه شده را تأييد مينمايند. از نتايج مهم ميتوان به تأثيرپذيري برجسته تبليغات دهان به دهان از آميخته بازاريابي و تأثير زياد آن بر خريد مشتريان اشاره كرد، در حالي كه اين متغير با ادراكات دروني هيچ رابطهاي ندارد. همچنين نقش متغير عكسالعمل دروني و ادراكات در وفاداري و خريد بلندمدت مصرفكنندگان بسيار حائز اهميت است. عكسالعمل دروني تنها از ادراكات دروني مشتري ناشي ميشود و هيچ تأثير مستقيمي بر روي ارزش ويژه برند خدمات ندارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4728
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
96.pdf221.08 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل