Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4699
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | خدایار ابیلی | - |
dc.contributor | فاطمه نارنجی ثانی | - |
dc.contributor | زینب السادات مصطفوي | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.available | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4699 | - |
dc.description.abstract | پژوهش حاضر با هدف تبیین یادگیري خودراهبر براساس میزان سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههاي یادگیري الکترونیکی موسسۀ آموزش عالی مهرالبرز انجام شده است. جامعه آماري تحقیق شامل همۀ دانشجویان، 148 نفر و حجم نمونه 108 نفر است که گزینش آنها از روش نمونهگیري تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوري دادهها، پرسشنامه یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات است که روایی آن به وسیلۀ استادان و ضریب پایایی آن بهوسیلۀ آلفاي کرانباخ به میزان 84.38 تأیید شده تک نمونه، T است. براي تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون گامبهگام استفادهشده است. نتایج مربوط به بررسی سؤالات پژوهش نشان داد که: 1. بین تمامی مؤلفههاي یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و 0 وجود دارد 2. میان / ارتباطات همبستگی مثبت و معناداري در سطح 05 وضعیت یادگیري خودراهبر با ویژگیهایی نظیر جنسیت، سن، معدل و اشتغال دانشجویان تفاوت معناداري وجود ندارد 3. نتایج رگرسیون گامبهگام بیانگر این است که از بین مؤلفههاي سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، مؤلفه ترکیب کردن، بیشترین توان پیشبینی عوامل مؤلفۀ خودراهبري را دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیري خودراهبر، سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، یادگیري الکترونیکی، دانشجویان، آموزش عالی. | en_US |
dc.title | بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
100.pdf | 669.5 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | خدایار ابیلی | - |
dc.contributor | فاطمه نارنجی ثانی | - |
dc.contributor | زینب السادات مصطفوي | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.available | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4699 | - |
dc.description.abstract | پژوهش حاضر با هدف تبیین یادگیري خودراهبر براساس میزان سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههاي یادگیري الکترونیکی موسسۀ آموزش عالی مهرالبرز انجام شده است. جامعه آماري تحقیق شامل همۀ دانشجویان، 148 نفر و حجم نمونه 108 نفر است که گزینش آنها از روش نمونهگیري تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوري دادهها، پرسشنامه یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات است که روایی آن به وسیلۀ استادان و ضریب پایایی آن بهوسیلۀ آلفاي کرانباخ به میزان 84.38 تأیید شده تک نمونه، T است. براي تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون گامبهگام استفادهشده است. نتایج مربوط به بررسی سؤالات پژوهش نشان داد که: 1. بین تمامی مؤلفههاي یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و 0 وجود دارد 2. میان / ارتباطات همبستگی مثبت و معناداري در سطح 05 وضعیت یادگیري خودراهبر با ویژگیهایی نظیر جنسیت، سن، معدل و اشتغال دانشجویان تفاوت معناداري وجود ندارد 3. نتایج رگرسیون گامبهگام بیانگر این است که از بین مؤلفههاي سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، مؤلفه ترکیب کردن، بیشترین توان پیشبینی عوامل مؤلفۀ خودراهبري را دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیري خودراهبر، سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، یادگیري الکترونیکی، دانشجویان، آموزش عالی. | en_US |
dc.title | بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
100.pdf | 669.5 kB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | خدایار ابیلی | - |
dc.contributor | فاطمه نارنجی ثانی | - |
dc.contributor | زینب السادات مصطفوي | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.available | 2023-02-18T20:38:09Z | - |
dc.date.issued | 1396 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4699 | - |
dc.description.abstract | پژوهش حاضر با هدف تبیین یادگیري خودراهبر براساس میزان سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههاي یادگیري الکترونیکی موسسۀ آموزش عالی مهرالبرز انجام شده است. جامعه آماري تحقیق شامل همۀ دانشجویان، 148 نفر و حجم نمونه 108 نفر است که گزینش آنها از روش نمونهگیري تصادفی ساده استفاده شد. ابزار گردآوري دادهها، پرسشنامه یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات است که روایی آن به وسیلۀ استادان و ضریب پایایی آن بهوسیلۀ آلفاي کرانباخ به میزان 84.38 تأیید شده تک نمونه، T است. براي تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آمار استنباطی ضریب همبستگی پیرسون و ضریب رگرسیون گامبهگام استفادهشده است. نتایج مربوط به بررسی سؤالات پژوهش نشان داد که: 1. بین تمامی مؤلفههاي یادگیري خودراهبر و سواد فناوري اطلاعات و 0 وجود دارد 2. میان / ارتباطات همبستگی مثبت و معناداري در سطح 05 وضعیت یادگیري خودراهبر با ویژگیهایی نظیر جنسیت، سن، معدل و اشتغال دانشجویان تفاوت معناداري وجود ندارد 3. نتایج رگرسیون گامبهگام بیانگر این است که از بین مؤلفههاي سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، مؤلفه ترکیب کردن، بیشترین توان پیشبینی عوامل مؤلفۀ خودراهبري را دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | یادگیري خودراهبر، سواد فناوري اطلاعات و ارتباطات، یادگیري الکترونیکی، دانشجویان، آموزش عالی. | en_US |
dc.title | بررسی ارتباط بین یادگیری خودراهبر و میزان سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجویان گروه علوم مهندسی دورههای یادگیری الکترونیکی مورد مطالعه: موسسه آموزش عالی مهرالبرز | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
100.pdf | 669.5 kB | Adobe PDF | Preview File |