Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفرشته نصراله پور حیدری-
dc.contributorزین العابدین اکبرزاده-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.available2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4682-
dc.description.abstractهماهنگی بین اجزای تشکیل دهنده سازمان معیار اصلی برای رسیدن به اهداف و رشد و ترقی است. دو عنصر اصلی سازمان استراتژی و ساختار سازمانی هستند که می توان آنها را با نوع محیط خارجی تنظیم نمود. این پژوهش از نظر نتیجه، کاربردی، از نظر هدف، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی است. ابزار مورد استفاده، سه پرسش نامه تعیین نوع ساختار، استراتژی رقابتی و محیط می باشد. با استفاده از سرشماری این پرسش نامه ها بین کلیه مدیران عالی و میانی بانک 252 نفر توزیع شد و در نهایت تعداد 198 پرسش نامه دریافت شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در تحلیل داده ها از آزمون ویلکاکسون، آزمون علامت و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است( با استفاده از نرم افزارهای آماری LISREL,Amos,SPSS ). نتیجه تحقیق نشان داد که در بانک صادرات استان مازندران بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار ساختار سازمانی اختلاف معناداری وجود دارد. بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار استراتژی رقابتی اختلاف معناداری وجود ندارد. بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی در بانک صادرات استان مازندران بر اساس مدل مفهومی تحقیق هماهنگی وجود ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهماهنگی سازمانی ، ساختار سازمانی ، استراتژی سطح کسب و کار ، محیط خارجی ، استراتژی رقابتیen_US
dc.titleبررسی هماهنگی بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی سطح کسب و کار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
622.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفرشته نصراله پور حیدری-
dc.contributorزین العابدین اکبرزاده-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.available2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4682-
dc.description.abstractهماهنگی بین اجزای تشکیل دهنده سازمان معیار اصلی برای رسیدن به اهداف و رشد و ترقی است. دو عنصر اصلی سازمان استراتژی و ساختار سازمانی هستند که می توان آنها را با نوع محیط خارجی تنظیم نمود. این پژوهش از نظر نتیجه، کاربردی، از نظر هدف، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی است. ابزار مورد استفاده، سه پرسش نامه تعیین نوع ساختار، استراتژی رقابتی و محیط می باشد. با استفاده از سرشماری این پرسش نامه ها بین کلیه مدیران عالی و میانی بانک 252 نفر توزیع شد و در نهایت تعداد 198 پرسش نامه دریافت شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در تحلیل داده ها از آزمون ویلکاکسون، آزمون علامت و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است( با استفاده از نرم افزارهای آماری LISREL,Amos,SPSS ). نتیجه تحقیق نشان داد که در بانک صادرات استان مازندران بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار ساختار سازمانی اختلاف معناداری وجود دارد. بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار استراتژی رقابتی اختلاف معناداری وجود ندارد. بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی در بانک صادرات استان مازندران بر اساس مدل مفهومی تحقیق هماهنگی وجود ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهماهنگی سازمانی ، ساختار سازمانی ، استراتژی سطح کسب و کار ، محیط خارجی ، استراتژی رقابتیen_US
dc.titleبررسی هماهنگی بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی سطح کسب و کار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
622.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفرشته نصراله پور حیدری-
dc.contributorزین العابدین اکبرزاده-
dc.date.accessioned2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.available2023-02-17T08:55:10Z-
dc.date.issued1392en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4682-
dc.description.abstractهماهنگی بین اجزای تشکیل دهنده سازمان معیار اصلی برای رسیدن به اهداف و رشد و ترقی است. دو عنصر اصلی سازمان استراتژی و ساختار سازمانی هستند که می توان آنها را با نوع محیط خارجی تنظیم نمود. این پژوهش از نظر نتیجه، کاربردی، از نظر هدف، توصیفی و از نظر روش، پیمایشی است. ابزار مورد استفاده، سه پرسش نامه تعیین نوع ساختار، استراتژی رقابتی و محیط می باشد. با استفاده از سرشماری این پرسش نامه ها بین کلیه مدیران عالی و میانی بانک 252 نفر توزیع شد و در نهایت تعداد 198 پرسش نامه دریافت شده، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در تحلیل داده ها از آزمون ویلکاکسون، آزمون علامت و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است( با استفاده از نرم افزارهای آماری LISREL,Amos,SPSS ). نتیجه تحقیق نشان داد که در بانک صادرات استان مازندران بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار ساختار سازمانی اختلاف معناداری وجود دارد. بین وضعیت موجود و وضعیت مورد انتظار استراتژی رقابتی اختلاف معناداری وجود ندارد. بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی در بانک صادرات استان مازندران بر اساس مدل مفهومی تحقیق هماهنگی وجود ندارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectهماهنگی سازمانی ، ساختار سازمانی ، استراتژی سطح کسب و کار ، محیط خارجی ، استراتژی رقابتیen_US
dc.titleبررسی هماهنگی بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی سطح کسب و کار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
622.pdf1.07 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File