Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4671
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفائقه رضایی-
dc.contributorمریم کاوسی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.available2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4671-
dc.description.abstractآینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکردen_US
dc.titleتاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفائقه رضایی-
dc.contributorمریم کاوسی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.available2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4671-
dc.description.abstractآینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکردen_US
dc.titleتاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحمیدرضا رضوانی-
dc.contributorفائقه رضایی-
dc.contributorمریم کاوسی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.available2023-02-15T08:21:41Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4671-
dc.description.abstractآینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکردen_US
dc.titleتاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File