جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4671
عنوان: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
کلید واژه ها: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4671
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
608.pdf332.77 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
کلید واژه ها: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4671
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
608.pdf332.77 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
پدیدآورنده: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
کلید واژه ها: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4671
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
608.pdf332.77 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل