Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4671
Title: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
Authors: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
subject: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
Year: 1393
Abstract: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4671
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
Authors: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
subject: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
Year: 1393
Abstract: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4671
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: تاثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند برعملکرد شرکت
Authors: حمیدرضا رضوانی;فائقه رضایی;مریم کاوسی
subject: نوآوری بازاریابی ، بازاریابی رابطه مند ، عملکرد
Year: 1393
Abstract: آینده ادامه روند گذشته نیست و نوآوری ابزاری است که می تواند در این راه پرآشوب، یاری گر سازمان ها در راه موفقیت و دستیابی به سطح بالایی از عملکرد باشد. در این میان ، بازاریابی رابطه مند نیز یک نوع هنر کسب و کار در شرایط رقابتی امروزمی باشد. مقاله حاضر به بررسی تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شررکت ها می پردازد. مقاله درابتدا نوآوری و انواع آن را مطرح می سازد، سپس به تعریف بازاریابی رابطه مند و متغیرهای آن می پردازد.نتایج این پژوهش ،تطبیقی و ترکیبی با تحقیقات پیشین می باشد که در نهایت، تأثیر نوآوری بازاریابی و بازاریابی رابطه مند را بر عملکرد شرکت نشان داده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4671
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
608.pdf332.77 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File