Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعبدالحسین صراف زاده-
dc.contributorمحمد صالح ترکستانی-
dc.contributorسامان لطفی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.available2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4670-
dc.description.abstractتوانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختیen_US
dc.titleبررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
605.pdf369.02 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعبدالحسین صراف زاده-
dc.contributorمحمد صالح ترکستانی-
dc.contributorسامان لطفی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.available2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4670-
dc.description.abstractتوانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختیen_US
dc.titleبررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
605.pdf369.02 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorعبدالحسین صراف زاده-
dc.contributorمحمد صالح ترکستانی-
dc.contributorسامان لطفی-
dc.date.accessioned2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.available2023-02-15T08:20:24Z-
dc.date.issued1393en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4670-
dc.description.abstractتوانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectبیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختیen_US
dc.titleبررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
605.pdf369.02 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File