جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4670
عنوان: بررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)
پدیدآورنده: عبدالحسین صراف زاده;محمد صالح ترکستانی;سامان لطفی
کلید واژه ها: بیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختی
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: توانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4670
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
605.pdf369.02 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)
پدیدآورنده: عبدالحسین صراف زاده;محمد صالح ترکستانی;سامان لطفی
کلید واژه ها: بیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختی
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: توانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4670
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
605.pdf369.02 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: بررسی امکان استفاده از بیان چهره در جهت دسته بندی مشتریان (مورد مطالعه : صنعت فروش لوازم الکترونیکی در مریوان)
پدیدآورنده: عبدالحسین صراف زاده;محمد صالح ترکستانی;سامان لطفی
کلید واژه ها: بیان چهره ، انواع مشتریف فاکتورهای جمعیت شناختی
تاریخ انتشار: 1393
چکیده: توانایی طبقه بندی مشتریان با استفاده از بیان چهره (حالات صورت) برای فروشندگان می تواند بسیار مفید باشد. این مطالعه با هدف بررسی عملی بودن طرح طبقه بندی مشتریان، مشتریان را براساس حالات چهره دسته بندی می کند. نتایج نشان می دهد که دسته بندی مشتریان به چهار دسته مشتریان جسته و گریخته، مشتریان آتیف مشتریان بالقوه و مشتریان واقعی امکان پذیر است. این تحقیق به بررسی فروشگاههای الکترونیکی در رسته صوت و تصویر شهرستان مریوان واقع در استان کردستان می پردازد بطوریکه از فروشندگان دارای بیش از یک سال سابقه به طور مجزا خواسته شد تا با بررسی کامل 150 تصویر، آن ها را در طبقه های چهارگانه، دسته بندی کنند که درنتیجه انجام این کار 67 پاسخ جمع آوری گردید. درصد بالایی (74/6%) از پاسخ دهندگان با دسته بندی مشتریان موافق بودند . بعلاوه این تحقیق نشان می دهد که فاکتورهای جمعیت شناسی فروشندگان اثر معنی داری بر دسته بندی حالات چهره ندارد. این تحقیق پایه و مبنایی خواهد بود تا به کمک آن بتوان سیستمی خودکار و مکانیزه ساخت که با کمک بیان چهره مشتریان، آن ها را دسته بندی کرده تا فروشندگان با اتخاذ استراتژی متناسب با هر خریدار مهارت های فروش خود را بهبود و توسعه دهند.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4670
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
605.pdf369.02 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل