جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4622
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.contributorسروش خسروی-
dc.contributorسید جمال الدین حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.available2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4622-
dc.description.abstractمدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectشاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتیen_US
dc.titleهوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
568.pdf504.99 kBAdobe PDF
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.contributorسروش خسروی-
dc.contributorسید جمال الدین حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.available2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4622-
dc.description.abstractمدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectشاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتیen_US
dc.titleهوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
568.pdf504.99 kBAdobe PDF
نمایش کامل اطلاعات کتابشناختی
فیلد DublinCoreمقدار زبان
dc.contributorمجتبی احمدی-
dc.contributorویدا رسول زاده-
dc.contributorسروش خسروی-
dc.contributorسید جمال الدین حسینی-
dc.date.accessioned2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.available2023-02-13T17:48:37Z-
dc.date.issued1394en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4622-
dc.description.abstractمدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectشاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتیen_US
dc.titleهوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی-
dc.typeArticleen_US
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
568.pdf504.99 kBAdobe PDF