Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4622
Title: هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی
Authors: مجتبی احمدی;ویدا رسول زاده;سروش خسروی;سید جمال الدین حسینی
subject: شاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتی
Year: 1394
Abstract: مدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4622
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
568.pdf504.99 kBAdobe PDF
Title: هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی
Authors: مجتبی احمدی;ویدا رسول زاده;سروش خسروی;سید جمال الدین حسینی
subject: شاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتی
Year: 1394
Abstract: مدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4622
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
568.pdf504.99 kBAdobe PDF
Title: هوشمندی مدیریت ارتباط با مشتریان با کمک شاخص های کلیدی، سنجه ها و داشبوردهای مدیریتی
Authors: مجتبی احمدی;ویدا رسول زاده;سروش خسروی;سید جمال الدین حسینی
subject: شاخص های کلیدی عملکرد ، مدیریت ارتباط با مشتری ، داشبوردهای مدیریتی
Year: 1394
Abstract: مدیریت ارتباط با مشتری از سه حوزه بازاریابی، فروش و خدمات تشکیل شده است. مدیریت این سه حوزه به صورت هوشمند نیازمند ابزار به روز و لحظه ای است که بتواند کنترل و نظارات از کل به جزء را در سازمان نشان دهد. داشبوردهای مدیریتی به صورت لحظه ای وضعیت موجود واقعی را با وضعیت پیش بینی شده مقایسه کرده و در قالب نمودارهای گرافیکی گزارشات مورد نیاز را به مدیران ارائه می دهند. محتوای این داشبوردها را شاخص های کلیدی عملکرد و سنجه ها در سه حوزه داشبوردهای استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی تشکیل می دهد. این پژوهش نسبت به جمع آوری این شاخص ها در حوزه های مدیریت ارتباط با مشتری و دسته بندی در داشبوردها اقدام نموده است. پژوهشگران بعد از بررسی دریافتند که دسته بندی و رتبه بندی جامعی از شاخص ها برای تمامی صنایع وجود ندارد لذا شاخص ها و سنجه هایی که بیشترین تکرار را در بیان نظرات جامعه آماری داشته اند گردآوری و باتفکیک هر داشبورد ارائه نموده است.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4622
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
568.pdf504.99 kBAdobe PDF