Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4565
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر نبی اللهی-
dc.contributorمهران حبیب زادگان-
dc.contributorسارا سالاری پور-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.available2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4565-
dc.description.abstractدر پژوهش حاضر به بررسی زیرساختهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و در نهایت اولویت بندیزیرساخت ها پرداخته شده است. پژوهش حاضر توصیفی بوده و به شیوه پیمایشی انجام پذیرفته است. جامعه آماری در این پژوهشکلیه مدیران اجرایی ستاد بانک حکمت ایرانیان در نظر گرفته شده که برای گرداوری داده ها از روش تمام شماری استفاده شده است.برای گرداوری داده ها و شناسایی زیرساخت ها و معیارهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، ابتدا بته مصاحبه از 5تن از مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان پرداخته شد و سپس برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب، پرسشنامه خبره توزیعگردید که بر اساس مولفه های متغیرهای پژوهش طراحی شده است. به منظور تجزیه و تحلیل و بررسی داده های گردآوری شده، از نرم افزارهای Expert Choice 11.0 و SPSS 18.0 و برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب برای پیاده سازی CRM از روش AHP فازی استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که سازمان با فراهم آوردن زیرساخت ها با توجه بته اولویت آنها می تواند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازی کرده و موفق شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریان ، اولویت بندی زیرساختهای مناسب ، پیاده سازیen_US
dc.titleتعیین واولویت بندی زیر ساختهای مناسب به منظور پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک حکمت ایرانیان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
547.pdf792.5 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر نبی اللهی-
dc.contributorمهران حبیب زادگان-
dc.contributorسارا سالاری پور-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.available2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4565-
dc.description.abstractدر پژوهش حاضر به بررسی زیرساختهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و در نهایت اولویت بندیزیرساخت ها پرداخته شده است. پژوهش حاضر توصیفی بوده و به شیوه پیمایشی انجام پذیرفته است. جامعه آماری در این پژوهشکلیه مدیران اجرایی ستاد بانک حکمت ایرانیان در نظر گرفته شده که برای گرداوری داده ها از روش تمام شماری استفاده شده است.برای گرداوری داده ها و شناسایی زیرساخت ها و معیارهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، ابتدا بته مصاحبه از 5تن از مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان پرداخته شد و سپس برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب، پرسشنامه خبره توزیعگردید که بر اساس مولفه های متغیرهای پژوهش طراحی شده است. به منظور تجزیه و تحلیل و بررسی داده های گردآوری شده، از نرم افزارهای Expert Choice 11.0 و SPSS 18.0 و برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب برای پیاده سازی CRM از روش AHP فازی استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که سازمان با فراهم آوردن زیرساخت ها با توجه بته اولویت آنها می تواند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازی کرده و موفق شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریان ، اولویت بندی زیرساختهای مناسب ، پیاده سازیen_US
dc.titleتعیین واولویت بندی زیر ساختهای مناسب به منظور پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک حکمت ایرانیان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
547.pdf792.5 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاکبر نبی اللهی-
dc.contributorمهران حبیب زادگان-
dc.contributorسارا سالاری پور-
dc.date.accessioned2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.available2023-02-06T21:27:01Z-
dc.date.issued1395en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4565-
dc.description.abstractدر پژوهش حاضر به بررسی زیرساختهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و در نهایت اولویت بندیزیرساخت ها پرداخته شده است. پژوهش حاضر توصیفی بوده و به شیوه پیمایشی انجام پذیرفته است. جامعه آماری در این پژوهشکلیه مدیران اجرایی ستاد بانک حکمت ایرانیان در نظر گرفته شده که برای گرداوری داده ها از روش تمام شماری استفاده شده است.برای گرداوری داده ها و شناسایی زیرساخت ها و معیارهای مناسب برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، ابتدا بته مصاحبه از 5تن از مدیران ارشد بانک حکمت ایرانیان پرداخته شد و سپس برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب، پرسشنامه خبره توزیعگردید که بر اساس مولفه های متغیرهای پژوهش طراحی شده است. به منظور تجزیه و تحلیل و بررسی داده های گردآوری شده، از نرم افزارهای Expert Choice 11.0 و SPSS 18.0 و برای اولویت بندی زیرساخت های مناسب برای پیاده سازی CRM از روش AHP فازی استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که سازمان با فراهم آوردن زیرساخت ها با توجه بته اولویت آنها می تواند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را پیاده سازی کرده و موفق شود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ارتباط با مشتریان ، اولویت بندی زیرساختهای مناسب ، پیاده سازیen_US
dc.titleتعیین واولویت بندی زیر ساختهای مناسب به منظور پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در بانک حکمت ایرانیان-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مهندسی فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
547.pdf792.5 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File