Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا مقدم نیری-
dc.contributorمیثم قهرمانی-
dc.contributorعلیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.available2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4546-
dc.description.abstractبه مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسکen_US
dc.titleشناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
510.pdf646.78 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا مقدم نیری-
dc.contributorمیثم قهرمانی-
dc.contributorعلیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.available2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4546-
dc.description.abstractبه مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسکen_US
dc.titleشناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
510.pdf646.78 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمحمدرضا مقدم نیری-
dc.contributorمیثم قهرمانی-
dc.contributorعلیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.available2023-02-05T20:54:05Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4546-
dc.description.abstractبه مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسکen_US
dc.titleشناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت ‍‍‍‍پروژه و ساخت

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
510.pdf646.78 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File