جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید.
http://localhost/handle/Hannan/4546
عنوان: | شناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد |
پدیدآورنده: | محمدرضا مقدم نیری;میثم قهرمانی;علیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار |
کلید واژه ها: | مدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسک |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | به مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4546 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
510.pdf | 646.78 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | شناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد |
پدیدآورنده: | محمدرضا مقدم نیری;میثم قهرمانی;علیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار |
کلید واژه ها: | مدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسک |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | به مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4546 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
510.pdf | 646.78 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |
عنوان: | شناسایی و ارزیابی ریسک های بحرانی در پروژه های مترویی مطالعه موردی خط 2 قطار شهری مشهد |
پدیدآورنده: | محمدرضا مقدم نیری;میثم قهرمانی;علیرضا پورغلام شریف آبادی سال انتشار |
کلید واژه ها: | مدیریت ریسک ، پروژه های مترو ، ماشین حفار مکانیزه TBM ، ساختار شکست ریسک |
تاریخ انتشار: | 1396 |
چکیده: | به مدیریت ریسک پروژهای انعطاف پذیر اطلاق میگردد که متناسب با بزرگی و پیچیدگی شرایط پروژه تغییر مینماید. پروژه های ساده ممکن است از روشهای تجزیه و تحلیل سادهتری استفاده کنند در حالی که پروژه های با پیچیدگی بیشتر ممکن است که از تکنیکهای کاراتری استفاده نمایند. پروژه های زیربنایی بزرگ و پیچیده شامل عوامل ریسکزای مختلفی هستند و موفقیت در اجرای چنین پروژه هایی وابستگی زیادی به مدیریت اثر بخش عوامل ریسکهای کلیدی دارد. در این مقاله با توجه به مطالعات موردی صورت گرفته در خط 2 قطار شهری مشهد، عوامل و متغیرهایی که باعث ریسک میشوند شناسایی شده و به این پروژه زیربنایی و زیرزمینی تخصیص داده شده است. با توجه به این منشا ریسکها، ریسکهای موجود با استفاده از روشهای گوناگونی که در ادامه توضیح داده خواهد شد شناسایی شده و سپس با استفاده از نظرات کارشناسی به ارزیابی آنها پرداخته میشود. در پایان 14 ریسک برتر از مجموع 76 ریسک شناسایی شده استخراج گردید و متناسب با حد آستانه پذیرش پروژه و مقادیر اقتضایی مدیریتی درنظر گرفته شده برای آنها پاسخهایی درنظر گرفته میشود. |
آدرس: | http://localhost/handle/Hannan/4546 |
مجموعه(های): | مدیریت پروژه و ساخت |
پیوست های این کاربرگه
فایل | توضیحات | اندازه | فرمت | |
---|---|---|---|---|
510.pdf | 646.78 kB | Adobe PDF | مشاهده فایل |