Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمجتبی پاریاو-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4536-
dc.description.abstractبا گسترش نیاز در سازمان ها و زندگی روزمره انسان ها از یک سو و مزیت های مدیریت دانش و نظام نوآوری در دنیای امروز، سازمان ها را بر آن داشته است که از این دو مفهوم برای کسب مزیت ها استفاده نمایند. از نگاهی دیگر سازمان ها بزرگ و دولتی به علت مشکلات رفتاری و فرهنگی دچار مشکلات زیادی در کسب بازار و رقابت دارند. روش تحقیق این مقاله مروری بر ادبیات موضوع های مدیریت دانش، نوآوری و کارآفرینی می باشد و هدف تحقیق از نوع کاربردی که برای جمع آوری داده ها با استفاده از مطالعات کتابخانه ای است که برای ارایه مدل مفهومی جهت تبیین رابطه تاثیرگذار کسب دانش، خلق ایده بر روی کارآفرینی سازمانی است. هدف اصلی این پژوهش بهبود و تبیین مولفه هایی جهت بهبود فرآیندها در کارآفرینی سازمانی با استفاده از دو مولفه کسب دانش و خلق ایده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری ، مدیریت دانش و کارآفرینیen_US
dc.titleنقش نوآوری و مدیریت دانش در سازمان های کارآفرین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
508.pdf557.58 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمجتبی پاریاو-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4536-
dc.description.abstractبا گسترش نیاز در سازمان ها و زندگی روزمره انسان ها از یک سو و مزیت های مدیریت دانش و نظام نوآوری در دنیای امروز، سازمان ها را بر آن داشته است که از این دو مفهوم برای کسب مزیت ها استفاده نمایند. از نگاهی دیگر سازمان ها بزرگ و دولتی به علت مشکلات رفتاری و فرهنگی دچار مشکلات زیادی در کسب بازار و رقابت دارند. روش تحقیق این مقاله مروری بر ادبیات موضوع های مدیریت دانش، نوآوری و کارآفرینی می باشد و هدف تحقیق از نوع کاربردی که برای جمع آوری داده ها با استفاده از مطالعات کتابخانه ای است که برای ارایه مدل مفهومی جهت تبیین رابطه تاثیرگذار کسب دانش، خلق ایده بر روی کارآفرینی سازمانی است. هدف اصلی این پژوهش بهبود و تبیین مولفه هایی جهت بهبود فرآیندها در کارآفرینی سازمانی با استفاده از دو مولفه کسب دانش و خلق ایده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری ، مدیریت دانش و کارآفرینیen_US
dc.titleنقش نوآوری و مدیریت دانش در سازمان های کارآفرین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
508.pdf557.58 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمجتبی پاریاو-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.available2023-02-05T20:24:44Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4536-
dc.description.abstractبا گسترش نیاز در سازمان ها و زندگی روزمره انسان ها از یک سو و مزیت های مدیریت دانش و نظام نوآوری در دنیای امروز، سازمان ها را بر آن داشته است که از این دو مفهوم برای کسب مزیت ها استفاده نمایند. از نگاهی دیگر سازمان ها بزرگ و دولتی به علت مشکلات رفتاری و فرهنگی دچار مشکلات زیادی در کسب بازار و رقابت دارند. روش تحقیق این مقاله مروری بر ادبیات موضوع های مدیریت دانش، نوآوری و کارآفرینی می باشد و هدف تحقیق از نوع کاربردی که برای جمع آوری داده ها با استفاده از مطالعات کتابخانه ای است که برای ارایه مدل مفهومی جهت تبیین رابطه تاثیرگذار کسب دانش، خلق ایده بر روی کارآفرینی سازمانی است. هدف اصلی این پژوهش بهبود و تبیین مولفه هایی جهت بهبود فرآیندها در کارآفرینی سازمانی با استفاده از دو مولفه کسب دانش و خلق ایده می باشد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectنوآوری ، مدیریت دانش و کارآفرینیen_US
dc.titleنقش نوآوری و مدیریت دانش در سازمان های کارآفرین-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
508.pdf557.58 kBAdobe PDF