Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4535
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیده متین موسویان ابطهی نژاد-
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.available2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4535-
dc.description.abstractاینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیاen_US
dc.titleبررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
505.pdf330.46 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیده متین موسویان ابطهی نژاد-
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.available2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4535-
dc.description.abstractاینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیاen_US
dc.titleبررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
505.pdf330.46 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorسیده متین موسویان ابطهی نژاد-
dc.contributorمحمد تقی تقوی فرد-
dc.date.accessioned2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.available2023-02-05T20:23:13Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4535-
dc.description.abstractاینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیاen_US
dc.titleبررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
505.pdf330.46 kBAdobe PDF