جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4535
عنوان: بررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)
پدیدآورنده: سیده متین موسویان ابطهی نژاد;محمد تقی تقوی فرد
کلید واژه ها: اینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیا
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: اینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4535
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
505.pdf330.46 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)
پدیدآورنده: سیده متین موسویان ابطهی نژاد;محمد تقی تقوی فرد
کلید واژه ها: اینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیا
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: اینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4535
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
505.pdf330.46 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیرات اینترنت اشیا بر کسب و کارها با نگاهی بر تاثیرات اقتصادی آن ها (مطالعه موردی مودم UTEL شرکت مخابراتی ارگ جدید)
پدیدآورنده: سیده متین موسویان ابطهی نژاد;محمد تقی تقوی فرد
کلید واژه ها: اینترنت اشیا ، مدل های کسب و کار ، چارچوب مدل کسب و کار ، معماری اینترنت اشیا
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: اینترنت اشیاء به عنوان انقلاب بعدی در فناوری اطلاعات انگاشته می شود. در حالی که پارادایم های مرتبط نظیر محاسبات سیار، محاسبات فراگیر، مفهوم اتصال در هر زمان، هر مکان و برای همه را جا انداخته اند، اصطلاح اینترنت اشیاء برای تجسم بخشیدن به چشم اندازی از جهانی شامل اشیاء و آیتم های متصل به هم یا همان اتصال به ازاء همه چیز بکار می رود. اینترنت اشیا بخشی جدا نشدنی از اینترنت آینده ازجمله تحولات شبکه و اینترنت موجود و در حال تحول است و می تواند به طور مفهومی به عنوان یک زیرساخت شبکه جهانی پویا تعریف گردد و با قابلیت های خود پیکربندی مبتنی بر پروتکل های ارتباطی استاندارد و سازگار را که در آن همه چیز فیزیکی و مجازی است را تشکیل دهد. تقریبا همه کسب و کارها از دستاوردهای بالقوه که اینترنت اشیا فراهم کرده است آگاه هستند، اما مطمین نیستند که چگونه باید به آن برسند. در این مقاله یک مدل کسب وکار بررسی می گردد که مبتنی بر یافته های Holler و همکاران او است. این مدل شامل سه بعد است: چه کسی، کجا و چرا . چه کسی همکاری شرکای تجاری را توصیف می کند که شبکه ارزش را می سازد. کجا منابع ایجاد همکاری ارزش که در مدل لایه اشیاء دیجیتالی ریشه دار شده اند و چرا اینکه شرکا از همکاری در شبکه ارزش سود می برند را توصیف می کند. به قصد رسیدگی به چگونه ، چارچوب پیشنهادی فهرست استراتژی، تاکتیک ها و عناصر زنجیره ارزش یکپارچه شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4535
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
505.pdf330.46 kBAdobe PDF