Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنفیسه قاسمی-
dc.contributorالناز نکویی فرد-
dc.contributorپروین رجبی موغاری-
dc.contributorفرناز امین صالحی-
dc.date.accessioned2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.available2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4531-
dc.description.abstractرقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشودen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهرانen_US
dc.titleنقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf598.55 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنفیسه قاسمی-
dc.contributorالناز نکویی فرد-
dc.contributorپروین رجبی موغاری-
dc.contributorفرناز امین صالحی-
dc.date.accessioned2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.available2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4531-
dc.description.abstractرقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشودen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهرانen_US
dc.titleنقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf598.55 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorنفیسه قاسمی-
dc.contributorالناز نکویی فرد-
dc.contributorپروین رجبی موغاری-
dc.contributorفرناز امین صالحی-
dc.date.accessioned2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.available2023-02-03T20:25:23Z-
dc.date.issued1396en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4531-
dc.description.abstractرقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشودen_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectمدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهرانen_US
dc.titleنقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80.pdf598.55 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File