جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4531
عنوان: نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی
پدیدآورنده: نفیسه قاسمی;الناز نکویی فرد;پروین رجبی موغاری;فرناز امین صالحی
کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهران
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4531
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
80.pdf598.55 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی
پدیدآورنده: نفیسه قاسمی;الناز نکویی فرد;پروین رجبی موغاری;فرناز امین صالحی
کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهران
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4531
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
80.pdf598.55 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیت رقابتی در سازمان خدماتی
پدیدآورنده: نفیسه قاسمی;الناز نکویی فرد;پروین رجبی موغاری;فرناز امین صالحی
کلید واژه ها: مدیریت زنجیره تامین ، مزیت رقابتی ، سازمانهای خدماتی ، بیمارستان مصطفی خمینی تهران
تاریخ انتشار: 1396
چکیده: رقابتهای جهانی موجود در عصر حاضرسازمانها را برای ارایه محصولات و خدمات با توجه به درخواست مشتریان دچار چالش کرده است. از این رو بهتنهایی و بدون کمک زنجیرههای تامین نمیتوان سهم بیشتری از بازار رقابتی را کسب کرد. هدف مقاله حاضر، بررسی نقش مدیریت زنجیره تامین و کسب مزیتهای رقابتی در سازمانهایخدماتی است.مطالعه موردی درنظرگرفته شده بیمارستان مصطفی خمینی تهران است. جهت رسیدن به نتایج آماری دقیقتر با استفاده از پرسشنامه برای 4 گروه 25 نفر انتخاب شدند. میزان اهمیت سوالات به کمک نرمافزارآماری SPSS تجزیهوتحلیل و از روش آلفای کرونباخ جهت بررسی پایایی پرسشنامه استفاده شده است . نتایج آزمونپایایی با ضریب 942 / 0 نشاندهنده پایایی پرسشنامه میباشد و رابطهی علی معناداری بین زنجیره تامین سبز، چابک، الکترونیکی و مزیت رقابتی در محیطهای خدماتی وجود دارد. با توجه به تحلیل نتایج جامعه آماری موردنظر در سطح اطمینان 95 % فرضیه اصلی محقق میشود
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4531
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
80.pdf598.55 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل