Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین رضایی-
dc.contributorامیر خانلری-
dc.contributorحمید رضا معصومی-
dc.date.accessioned2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.available2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4521-
dc.description.abstractتنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
482.pdf317.64 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین رضایی-
dc.contributorامیر خانلری-
dc.contributorحمید رضا معصومی-
dc.date.accessioned2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.available2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4521-
dc.description.abstractتنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
482.pdf317.64 kBAdobe PDF
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorحسین رضایی-
dc.contributorامیر خانلری-
dc.contributorحمید رضا معصومی-
dc.date.accessioned2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.available2023-02-03T17:00:07Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4521-
dc.description.abstractتنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectتنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خریدen_US
dc.titleبررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت فناوری اطلاعات

Files in This Item:
File SizeFormat 
482.pdf317.64 kBAdobe PDF