جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4521
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)
پدیدآورنده: حسین رضایی;امیر خانلری;حمید رضا معصومی
کلید واژه ها: تنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خرید
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: تنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4521
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
482.pdf317.64 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)
پدیدآورنده: حسین رضایی;امیر خانلری;حمید رضا معصومی
کلید واژه ها: تنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خرید
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: تنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4521
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
482.pdf317.64 kBAdobe PDF
عنوان: بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران)
پدیدآورنده: حسین رضایی;امیر خانلری;حمید رضا معصومی
کلید واژه ها: تنوع ، کالا ، ارزش واقع و ارزش لذت جویانه ، نوآوری مشتری ، قصد خرید
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: تنوع کالاها و خدمات مختلف باعث شده اند مشتریان با حق انتخاب های فراوانی مواجه باشند. نوآوری مصرف کننده موضوعی بحث انگیز و چالشی است که در برگیرنده افراد و آنچه خرید می کنند، چگونگی بهبود خرید آنها، بهتر شدن بازاریابی و آمیزه بازاریابی و بازار است. ارزش و نوآوری دو متغیر مورد بحث در علوم مرتبط با بازاریابی نوین می باشند. براساس نتیجه پژوهش بسیاری از محققان، ارزش، که در این پژوهش با دو مولفه ارزش واقعی و ارزش لذت جویانه مورد بررسی قرار می گیرد، بر نوآوری و قصد خرید تاثیر می گذارد و در برخی پژوهش های دیگر می بینیم که روال عکس این قضیه نیز صادق است. لذا، این پروژه با هدف بر رسی تاثیر نوآوری مصرف کننده برارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: مشتریان مراجعه کننده به واحد صف بانک ملت در تهران) انجام شد. این هدف اصلی، با چهار فرضیه مورد بررسی قر ار گرفت. در این مطالعه توصیفی - پیمایشی 384 نفر از مشتریان رجوع کننده به واحد صف بانک ملت در تهران، بروش در دسترس و با استفاده زا فرمول کوکران انتخاب گردیند. داده ها با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس نسخه 21 و Lisrel8.80 تجزیه و تحلیل شدند. در انتها مشخص شد که نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول تاثیرگذار بوده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4521
مجموعه(های):مدیریت فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل اندازهفرمت  
482.pdf317.64 kBAdobe PDF