Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorتورج صادقی اصل-
dc.contributorهادی بهارلو-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.available2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4501-
dc.description.abstractمنظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارهاen_US
dc.titleشیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorتورج صادقی اصل-
dc.contributorهادی بهارلو-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.available2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4501-
dc.description.abstractمنظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارهاen_US
dc.titleشیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorاحمد جعفرزاده افشاری-
dc.contributorتورج صادقی اصل-
dc.contributorهادی بهارلو-
dc.date.accessioned2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.available2023-02-03T16:11:13Z-
dc.date.issued1397en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4501-
dc.description.abstractمنظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارهاen_US
dc.titleشیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167.pdf1.25 MBAdobe PDFThumbnail
Preview File