Please use this identifier to cite or link to this item:
http://localhost/handle/Hannan/4501
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | تورج صادقی اصل | - |
dc.contributor | هادی بهارلو | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.issued | 1397 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4501 | - |
dc.description.abstract | منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها | en_US |
dc.title | شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
167.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | تورج صادقی اصل | - |
dc.contributor | هادی بهارلو | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.issued | 1397 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4501 | - |
dc.description.abstract | منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها | en_US |
dc.title | شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
167.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Preview File |
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor | احمد جعفرزاده افشاری | - |
dc.contributor | تورج صادقی اصل | - |
dc.contributor | هادی بهارلو | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.available | 2023-02-03T16:11:13Z | - |
dc.date.issued | 1397 | en_US |
dc.identifier.uri | http://localhost/handle/Hannan/4501 | - |
dc.description.abstract | منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد. | en_US |
dc.language.iso | fa | en_US |
dc.subject | ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها | en_US |
dc.title | شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
167.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | Preview File |