جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4501
عنوان: شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور
پدیدآورنده: احمد جعفرزاده افشاری;تورج صادقی اصل;هادی بهارلو
کلید واژه ها: ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4501
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
167.pdf1.25 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور
پدیدآورنده: احمد جعفرزاده افشاری;تورج صادقی اصل;هادی بهارلو
کلید واژه ها: ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4501
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
167.pdf1.25 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: شیوه های ارزیابی کارکنان آموزش عالی مطالعات موردی: وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور
پدیدآورنده: احمد جعفرزاده افشاری;تورج صادقی اصل;هادی بهارلو
کلید واژه ها: ارزیابی ، سنجش ، اثر بخشی ، شاخص ها ، معیارها
تاریخ انتشار: 1397
چکیده: منظور از ارزیابی عملکرد، فرایندی است که بوسیله آن کارکنان در فواصل معینی و بطور رسمی ، مورد سنجش قرار می گیرند، درجهت تسهیل اثربخشی کارکنان . هدف اصلی این تحقیق شیوه ها و ملاک های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای ارزیابی کارکنان در واحد کارشناسی و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد نوع تحقیق بر اساس هدف کاربردی است و بر اساس نحوه گردآوری داده ها توصیفی می باشد . جامعه آماری کارکنان (کارشناسان ) وزارت علوم تحقیقات و فناوری و کارکنان مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور می باشد که بعنوان نمونه پرسشنامه را تکمیل کرده اند. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از نرم افزار spss استفاده شده است . در این تحقیق همه فرضیه های مطرح شده همگی تایید شده اند و نتایج تحقیق نشان می دهد که روش مورد استفاده در وزارت عتف و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور ، واقعا عملکرد کارکنان را می سنجد و همه مسائل مربوط به شغل فرد مورد ارزیابی ،شرح شغل ،آیین نامه ها و بخش نامه ها را پوشش می دهد و در این سازمان ها قابلت و کارایی اعمال می شود و همه پرسنل و پست های مختلف را تحت پوشش قرار می دهد و همچنین نظرات شخصی مدیران از قبیل عطوفت و مهربانی در نتیجه ارزشیابی تاثیر دارد.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4501
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
167.pdf1.25 MBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل