Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.available2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4481-
dc.description.abstractبرنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینیen_US
dc.titleمروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446.pdf632.31 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.available2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4481-
dc.description.abstractبرنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینیen_US
dc.titleمروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446.pdf632.31 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.available2023-02-01T08:16:32Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4481-
dc.description.abstractبرنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectانگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینیen_US
dc.titleمروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
446.pdf632.31 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File