جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4481
عنوان: مروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: انگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: برنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4481
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
446.pdf632.31 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: انگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: برنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4481
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
446.pdf632.31 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مروری بر انگیزه ها به عنوان یک عامل مهم در پیش بینی رفتار
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: انگیزه ، نیاز ، رفتار ، پیشبینی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: برنامه ریزی برای جامعه برای رسیدن به آینده مطلوب از اهداف مهم در جوامع کنونی و عاملی برای توسعه پایدار می باشد.[1] حال این آینده مطلوب می تواند کاهش چشمگیر استفاده از مواد مخدر و الکل و دخانیات، یا گسترش کارآفرینی، یا حتی کاهش آلودگی های محیط زیست باشد.[2] بازاریابی اجتماعی یکی از رویکردهای مهم در این زمینه است که هدف آن ایجاد یا قطع یک رفتار برای سود جامعه و افراد است.[3] با شناخت نیازها و انگیزه های جامعه هدف می توانیم استراتژیهای موثرتری تدوین کنیم [4] و وقوع یک رفتار را در فرد و جامعه موثرتر پیش بینی کنیم. در این مقاله با بررسی ادبیات موجود درباره انگیزه، انگیزش و نیاز و همچنین بررسی تئوری های جامع در این زمینه، نهایتا یک جمع بندی ارائه گردیده است. استفاده از این جدول برای پیشبینی رفتار افراد در حوزه های مختلف و انجام تحقیقات جامع پیرامون انگیزه ها که در آن تلاش بر شناخت تمام انگیزه های یک رفتار است (و نه فقط انگیزه های آگاهانه تر یا سطحی تر)، مفید خواهد بود.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4481
مجموعه(های):تمامی گرایش های مدیریت شامل مدیریت بازرگانی و صنعتی

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
446.pdf632.31 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل