Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.available2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4459-
dc.description.abstractاهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعیen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.available2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4459-
dc.description.abstractاهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعیen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributorمینا ملکی نژاد-
dc.date.accessioned2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.available2023-01-28T12:44:19Z-
dc.date.issued1398en_US
dc.identifier.urihttp://localhost/handle/Hannan/4459-
dc.description.abstractاهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.en_US
dc.language.isofaen_US
dc.subjectاقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعیen_US
dc.titleاستفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File