جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4459
عنوان: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4459
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
420.pdf487.36 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4459
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
420.pdf487.36 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
پدیدآورنده: مینا ملکی نژاد
کلید واژه ها: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
تاریخ انتشار: 1398
چکیده: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4459
مجموعه(های):مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
420.pdf487.36 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل