Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost/handle/Hannan/4459
Title: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
Authors: مینا ملکی نژاد
subject: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
Year: 1398
Abstract: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4459
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
Authors: مینا ملکی نژاد
subject: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
Year: 1398
Abstract: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4459
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File
Title: استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی
Authors: مینا ملکی نژاد
subject: اقتصاد مقاومتی ، کارآفرینی ، بازاریابی اجتماعی
Year: 1398
Abstract: اهمیت کارآفرینی برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی در مقالات بسیاری مورد بررسی قرار گرفته است. اما باید توجه گردد که اقتصاد مقاومتی اقتصادی مکانیکی نبوده و بر باورها و حضور جامعه در میدان تکیه دارد. برای ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، بازاریابی اجتماعی یک شتابدهنده کاربردی برای تغییر رفتار و وارد کردن روح کارآفرینی در جامعه می باشد. این موضوع با بررسی ادبیات موجود در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و بازاریابی اجتماعی بررسی و اهمیت باورها در تحقق اقتصاد مقاومتی مشخص گردید.
URI: http://localhost/handle/Hannan/4459
Appears in Collections:مدیریت بازرگانی ، کسب و کار

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
420.pdf487.36 kBAdobe PDFThumbnail
Preview File