جهت دسترسی به کاربرگه ی زیر، از این لینک استفاده کنید. http://localhost/handle/Hannan/4438
عنوان: مقایسه و تحلیل نرم افزارهای موک فارسی در ایران
پدیدآورنده: محمدرضا عباسیان;مهرشاد خسرویانی;حمید میرزابیگی خامنه
کلید واژه ها: موک ، معیارهای یادگیری الکترونیکی ، طراحی موک ، ارزیابی کیفیت
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: دوره های آزاد انبوه برخط (MOOC) در سال های گذشته به عنوان یک رویکرد یادگیری پیشرفته با فناوری جدید (TEL) در آموزش عالی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. موک فرصت های آموزشی بیشتری را برای بسیاری از فراگیران فراهم می کنند تا در دوره های آنلاین رایگان در سراسر جهان شرکت کنند. بحث و گفتگو درباره ی موک بیشتر بر موضوعاتی چون عوامل بالقوه ، اجتماعی ، سازمانی ، فناوری ، ارتباط و بازاریابی متمرکز بوده اند و کمتر در باره ی طراحی کیفیت محیط های موک بوده است. چندین مطالعه نشان داده که به طور متوسط ۹۵ ٪ از شرکت کنندگان دوره های آنلاین، ترک تحصیل از این روش را مشکلات آموزشی گزارشکرده اند. بنابراین ، کیفیت طراحی موک ارزش بررسی بیشتری دارد. نتایج اولین مطالعه انجام شد ه بر اساس نظرسنجی گسترده ای است که فراگیران و همچنین اساتید را درباره ی تجربه موک هدف قرار داده است. در نتیجه ، ۷۴ شاخص را که در دو بعد اصلی معیارهای آموزشی و فناوری مرتب شده و در شش دسته طبقه بندی شد ه اند ، شناسایی و رتبه بندی شده است. از تجزیه و تحلیل و ارزیابی یادگیری ۳ این مطالعه، ویژگی های اصلی موک های موثر به دست آمده و از آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل چهار موک فعال در ایران به نام های فرادرس، مکتبخونه، فرانش و تخته سفید استفاده شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4438
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
410.pdf328.25 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مقایسه و تحلیل نرم افزارهای موک فارسی در ایران
پدیدآورنده: محمدرضا عباسیان;مهرشاد خسرویانی;حمید میرزابیگی خامنه
کلید واژه ها: موک ، معیارهای یادگیری الکترونیکی ، طراحی موک ، ارزیابی کیفیت
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: دوره های آزاد انبوه برخط (MOOC) در سال های گذشته به عنوان یک رویکرد یادگیری پیشرفته با فناوری جدید (TEL) در آموزش عالی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. موک فرصت های آموزشی بیشتری را برای بسیاری از فراگیران فراهم می کنند تا در دوره های آنلاین رایگان در سراسر جهان شرکت کنند. بحث و گفتگو درباره ی موک بیشتر بر موضوعاتی چون عوامل بالقوه ، اجتماعی ، سازمانی ، فناوری ، ارتباط و بازاریابی متمرکز بوده اند و کمتر در باره ی طراحی کیفیت محیط های موک بوده است. چندین مطالعه نشان داده که به طور متوسط ۹۵ ٪ از شرکت کنندگان دوره های آنلاین، ترک تحصیل از این روش را مشکلات آموزشی گزارشکرده اند. بنابراین ، کیفیت طراحی موک ارزش بررسی بیشتری دارد. نتایج اولین مطالعه انجام شد ه بر اساس نظرسنجی گسترده ای است که فراگیران و همچنین اساتید را درباره ی تجربه موک هدف قرار داده است. در نتیجه ، ۷۴ شاخص را که در دو بعد اصلی معیارهای آموزشی و فناوری مرتب شده و در شش دسته طبقه بندی شد ه اند ، شناسایی و رتبه بندی شده است. از تجزیه و تحلیل و ارزیابی یادگیری ۳ این مطالعه، ویژگی های اصلی موک های موثر به دست آمده و از آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل چهار موک فعال در ایران به نام های فرادرس، مکتبخونه، فرانش و تخته سفید استفاده شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4438
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
410.pdf328.25 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل
عنوان: مقایسه و تحلیل نرم افزارهای موک فارسی در ایران
پدیدآورنده: محمدرضا عباسیان;مهرشاد خسرویانی;حمید میرزابیگی خامنه
کلید واژه ها: موک ، معیارهای یادگیری الکترونیکی ، طراحی موک ، ارزیابی کیفیت
تاریخ انتشار: 1399
چکیده: دوره های آزاد انبوه برخط (MOOC) در سال های گذشته به عنوان یک رویکرد یادگیری پیشرفته با فناوری جدید (TEL) در آموزش عالی مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. موک فرصت های آموزشی بیشتری را برای بسیاری از فراگیران فراهم می کنند تا در دوره های آنلاین رایگان در سراسر جهان شرکت کنند. بحث و گفتگو درباره ی موک بیشتر بر موضوعاتی چون عوامل بالقوه ، اجتماعی ، سازمانی ، فناوری ، ارتباط و بازاریابی متمرکز بوده اند و کمتر در باره ی طراحی کیفیت محیط های موک بوده است. چندین مطالعه نشان داده که به طور متوسط ۹۵ ٪ از شرکت کنندگان دوره های آنلاین، ترک تحصیل از این روش را مشکلات آموزشی گزارشکرده اند. بنابراین ، کیفیت طراحی موک ارزش بررسی بیشتری دارد. نتایج اولین مطالعه انجام شد ه بر اساس نظرسنجی گسترده ای است که فراگیران و همچنین اساتید را درباره ی تجربه موک هدف قرار داده است. در نتیجه ، ۷۴ شاخص را که در دو بعد اصلی معیارهای آموزشی و فناوری مرتب شده و در شش دسته طبقه بندی شد ه اند ، شناسایی و رتبه بندی شده است. از تجزیه و تحلیل و ارزیابی یادگیری ۳ این مطالعه، ویژگی های اصلی موک های موثر به دست آمده و از آنها برای بررسی و تجزیه و تحلیل چهار موک فعال در ایران به نام های فرادرس، مکتبخونه، فرانش و تخته سفید استفاده شده است.
آدرس: http://localhost/handle/Hannan/4438
مجموعه(های):مهندسی فناوری اطلاعات

پیوست های این کاربرگه
فایل توضیحات اندازهفرمت  
410.pdf328.25 kBAdobe PDFتصویر
مشاهده فایل